21-03-2013, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2013, 11:45 AM ja muutjaks oli Tift.)
(20-03-2013, 23:18 PM)maitus Kirjutas: Ma oleks sinna vahele äärepealt gaz 66 -e aeglustiga vahekasti ka virutanud- 2:1 . saaksin o.16 m/s kätteOk, vaatame siis asja uuesti üle, Ma otsin enne Berta k-kasti andmed välja, sellega läheb nats aega. Ja lähen vaatan reversi kah üle, et päris kindel olla, kumba pidi tal mis ülekanne on. Kordamine on tarkuse emme!
Nii, siin onnats numbreid. Kuna pääris täpseid andmeid ma Bertas ülekannete kohta ei leidnud, siis võtsin enam-vähem pakutavate seast nii...ülevaatliku (mis termin see kah on ) keskmise. Eksimist väga suurers ulatuses ei saa olla. Reevers-kast, isand maitus, hakkab Bertal töötama siiski tagurpidi, see tähendab, ülekandega 1,25:1. Sama siis Martal, kui soovid seda kasutada. Teistpidi oleks siis 1:1, aga tänu Multicar`i peaülekande teistpidipöörlemisele ei tule välja.
Mootori-käigukasti diferentsiaali sümbioosist läbi reevresi ja peaülekande ning tagaratta hakkab Berta liikuma mootori 1000 rpm juures:
1.käik - 2,84 km/h
2.käik - 4,98 km/h
3.käik - 7,21 km/h
4.käik - 9,37 km/h
5.käik - 12,50 km/h
Tagurpidi siis - 3,35 km/h
Tagurpidikäiku saab tänu reversile siis kasutada ka edaspidiliikumiseks, siis tuleks liikumikiiruseks 2,68 km/h
Ärge unustage seda, et mootori rpm-i saab muuta päris suures ulatuses (noh, kuskil 600 - 3600 rpm peaks ära küll tulema), iseasi, kas aga vaja on. See annab liikumiskiirusega mängida...