27-05-2013, 18:32 PM
Samas inimesega, kellel on vana auto/vanasõiduk, mida ta ehitab on ju palju probleeme:
Ei maksa uue auto liisingut ja kaskot ja muid uue auto kaudseid makse.
Samal ajal kui uue liisinguauto omanik hobikorras baaris/klubis/kasiinos jookide ja muude panuste läbi riiki toetab istub vanaauto omanik õhtul kodus ja hobikorras parandab/taastab autot-pole riigile ju üldsegi kasulik.
Lisaks vanasõiduki omanik peseb ise autot, vahetab õli, teeb muid parandusi, käibemaks jääb ju saamata. Majanduskasv pidurdub. Viimase lahendiks oleks poes 5l õlikankule õlivahetusmaks ja autošampoonile autoisepesu maks juurde lisada.
Kuidagi on vaja ju raha inimese käest kätte saada nagu plaan ette näeb
Rybliku väljakäidud ideed toetaks küll, endal ka palju masinaid hetkel maksevaba lepingu peal juba aastaid.
Ei maksa uue auto liisingut ja kaskot ja muid uue auto kaudseid makse.
Samal ajal kui uue liisinguauto omanik hobikorras baaris/klubis/kasiinos jookide ja muude panuste läbi riiki toetab istub vanaauto omanik õhtul kodus ja hobikorras parandab/taastab autot-pole riigile ju üldsegi kasulik.
Lisaks vanasõiduki omanik peseb ise autot, vahetab õli, teeb muid parandusi, käibemaks jääb ju saamata. Majanduskasv pidurdub. Viimase lahendiks oleks poes 5l õlikankule õlivahetusmaks ja autošampoonile autoisepesu maks juurde lisada.
Kuidagi on vaja ju raha inimese käest kätte saada nagu plaan ette näeb
Rybliku väljakäidud ideed toetaks küll, endal ka palju masinaid hetkel maksevaba lepingu peal juba aastaid.