28-05-2013, 21:07 PM
Minule torkas hoopis silma, et Mossemehe pakutud variandi kohaselt tuleks ju hakata maksma nii sõiduki aastamaksu kui ka (vabatahtlikku) kindlustust (teatud hetkest on ilmselt mõistlik ikkagi riskid maandada), seega sisuliselt oleks praegusega võrreldes üks maks juures. Ka ei pruugi paljude mitme (hobi)auto omanike jaoks Mossemehe poolt väljapakutud 50-60 eurot aastas ilmselt sissetulekutega "mõistlikus" proportsioonis (selline väljend jäi nagu esimesel lugemisel Mossemehe postitusest meelde, ei hakanud uuesti otsima) olla (oleneb muidugi ka konkreetse inimese sissetulekutest jne.), üksnes ühe (igapäeva)auto omaniku jaoks vast küll.
Kohustusliku tehnoülevaatuse kaotamise idee sidumine liikluskindlustusega seonduvate probleemidega näib mulle meelevaldne, ka ei ole me minu arvates selleks praegu valmis. Olgem ausad - ajal, mil ammu enam ei ole (ei peagi olema) igaüks ise automehaanik, on kindlasti palju autoomanikke, kes igapäevaselt oma auto tehnilist seisukorda eriti ei jälgigi ning nii tulevad vähemalt kohustuslikul tehnoülevaatusel võimalikud vead-puudused välja, tehes niimoodi võimalikuks ka nende õigeaegse kõrvaldamise.
Isikupõhine liikluskindlustus tundub ka minule mõistlik - ega ma ju korraga mitme sõidukiga sõita ei saa.
Kohustusliku tehnoülevaatuse kaotamise idee sidumine liikluskindlustusega seonduvate probleemidega näib mulle meelevaldne, ka ei ole me minu arvates selleks praegu valmis. Olgem ausad - ajal, mil ammu enam ei ole (ei peagi olema) igaüks ise automehaanik, on kindlasti palju autoomanikke, kes igapäevaselt oma auto tehnilist seisukorda eriti ei jälgigi ning nii tulevad vähemalt kohustuslikul tehnoülevaatusel võimalikud vead-puudused välja, tehes niimoodi võimalikuks ka nende õigeaegse kõrvaldamise.
Isikupõhine liikluskindlustus tundub ka minule mõistlik - ega ma ju korraga mitme sõidukiga sõita ei saa.
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee