20-06-2013, 17:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2013, 17:20 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(20-06-2013, 15:16 PM)Marko Kirjutas: See kõik on paragrahvidena olemas.
Kirjutan siis oma juhtumi ka natuke detailsemalt lahti. Minu kindlustusfirma lahkus kohustusliku liikluskindlustuse turult. Seoses sellega muutusid mu lepingud õigustühiseks/olematuks. LKF-st tulnud esimene meeldetuletus läks ilmselt postis kaduma. Siis sattusin kuudeks haiglasse, kui hakkasin jälle ümberolevaga kontakti tajuma oli LKF poolt juba inkassofirmale edastatud nõue 320 euri. MILLE EEST?
Kuidas kaitstakse inimesi, kes on läinud välismaale ja omavad surnud autot, mida ei saa kustutada?
Marko @ 0 avariid 32 aasta jooksul
See on hind, mida tuleb maksta vabaduse eest. Vabaduse eest olla riigile kättesaamatu. Kohtutäitur on eraettevõtja, kelle huvi võlgniku leidmiseks on oluliselt suurem, kui riigiametnikul. Täpselt samamoodi tulevad kaela võlgade sissenõudjad ka teiste maksmata asjade eest...
Parandage mind, kuid kas üksiku inimese haiglasolek ei ole mitte vabastav põhjus? Mis kohtutäitur kostis, kui selgituse sai? Et teda ei huvita, et inimene oli kuid koomas ja ei olnud võimeline suhtlema? Palus pöörduda kohtusse (nagu neil tavaks on ülbitseda)?
Pereinimesel võiks ju olla keegi, kes kodaniku äraolekul tema kui kodaniku kohustustega tegeleb...
Kui minu pakutu oleks paragrahvina olemas, siis ei oleks ju selles teemas lehekülgede kaupa hala paha riigi teemal. Ning autod saaks arvelt maha võtta tähtajatult. Aga ei saa ju...
Seega alust muudatuseks nagu oleks.
(20-06-2013, 13:38 PM)wagoneer Kirjutas: ..
Meil võiks olla võimalus registrist maha võtta sõidukid mis on küll olemas kuid kasutuskõlbamtud(puudub mootor, kere läbimäda,juhtmestik mahapõlenud või mis iganes), mille puhul omanik avaldab soovi selle kunagi teha sõidukõlblikuks ja esitades tehnoülevaatusele ja tunnistatuna sõidukõlblikuks võetakse ta uuesti registrisse ja siis alles kindlustama.
Nõus: omanikul peab olema võimalus minna ja öelda: alates hetkest xx ta ei soovi autot pruukida. Palun ajutiselt (määramata lõpptähtajaga) arvelt maha võtta.
Kui soovib liigelda, siis on esimene käik registrisse ja siis kindlustust maksma ja alles siis liiklusesse.
Tõsi, see eeldab päris kõva usku kodanikukohusest arusaamisesse. Ning reaalselt kontrolli selle nõude täitmise suhtes. Mitte keeld, vaid keelust üleastumisele järgnev vältimatu karistus tagavad idiootide seaduskuulekuse. Rahatrahvid ilmselt ei tööta ja reaalset sunnitööd meie silmakirjalikus ühiskonnas ei rakendata Paadunud idiootide vastu aitab ilmselt auto konfiskeerimine ja realiseerimine.
Ebaõiglus tekib paratamatult nende arvelt, kelle sõidukeid säärased idioodid pruugivad. Pahatihti muutub varblane kotkaks alles võõra liikuri roolis... Sellele ei oska mõistlikku lahendust välja mõelda. Jälle: kohus kaalub...