02-07-2013, 10:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2013, 10:26 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(02-07-2013, 09:20 AM)maitus Kirjutas: ...
K-kasti veetava võlli poole on tehtud vahetükk mis täidab laagirikaane osa ja kuhu otsa läheb teiseltpoolt gaz 66-e vahekastist aretatud reduktor. Reduktorile on tehtud kahest võllist üks ja veetava võlli käbi on treitud parajaks reduktori väiksema hammasratta jaoks, millel on seest nuudid maha võetud. Peale reduktori korpuse paigaldamist saab need kaks asja õige ka õige kauguse pealt kokku keevitatud. Arvan, et kui käigukaste annab kettidega ühendada, mis on proovitud nõks, siis peaks ka hammasratasühendus kinnises korpuses õli sees vastu pidama. K-kasti ja reduktori korpuste vahelt kaovad ka simmerid ja õli saab reduktorisse läbi laagri - väike kahtlus on, et kas piisavalt..???
...
Kannatab ikka, lihtsalt radiaaljõu suund muutub: kui kettülekanne tirib võlle kokku, siis hammasülekanne surub lahku. Jõu suurus on hammasülekandes (kui hambumine on korrektne) suurusjärgu võrra väiksem.
Lahtisest laagrist tuleb õli kenasti läbi. Ühelt poolt kinnisest imbub läbi. Kahelt poolt kinnisest ei pruugi paksem kraam läbi tullagi...
Kuidas tasapindadega on? Ega emb kumb kast päris õlis töötama hakka?
Huvitav on vaadata, kuidas üks tegija (kohe kindlasti mitte sitanikerdaja!!!) oma ideed tegelikkuseks teeb.
(02-07-2013, 10:14 AM)Tift Kirjutas: ...
iseehitaja kasutab enamasti vanarauda. Vanaraualukksepp ...
Ehk moodsale ajale kohaselt: taaskasutussepp. Või ringlussepp