01-08-2013, 17:22 PM
(01-08-2013, 07:46 AM)2715 Kirjutas:väga huvitav mõte , kuid eeldab ajavõttu, see omakorda suuremat keskendumist korralduslikele pisiasjadele. momendil võistluse korraldamine käib pool hobikorras vabatahtlike abiga. pole kindel ,et kellegil oleks soovi orgunni keerukamaks ajada.(01-08-2013, 07:12 AM)t6niz Kirjutas: No aga kui Sina tahad oma silindrit paremini käima saada ja viili anda sellele, siis selleks olekski Standard open klass, kus mootorisisene tuuning on lubatud. See tavaline Standard klass on sisuliselt ju ainult kestvussõidu standard aga see annaks võimaluse osaleda ka saku võistlusel. Juhul kui saku mehed julgeksid oma standardi ümber nimetada Standard openiks.
Võiks küll sõita selles nn.openis, kuid kui mulle meeldib sõita selles standardis ja on veel viis isikut, kes nii mõtlevad ja pole ikkagi lootust midagi saavutada teistel kes ise ei oska teha ja sisse osta ei jõua seda tööd?
Pigem ma pakuks välja variandi, kuidas praegused tagaotsa mehed saaks pildil olla ilma midagi muutmata.
Nimelt lohutussõit.
Trennis võetakse aega ja starti saavad näiteks 10 sõitjat ja ülejäänud lähevad lohutussõitu, milles on võimalik saada pildile.