Gaz-21 -le töökindlam mootor.
#15

(02-08-2013, 09:37 AM)ReiX Kirjutas:  Eile oma GAZ-24ja tankides tuli ligi üks seltsimees ja pakus seda kombinatsiooni et olid GAZ-21le ehitanud ja peale pannud aga ARK ei olevat tahtnud sellest midagi kuulda, et ei mahtunud lubatud piiridesse aga pidi mahtuma GAZ-24 peale nii et saab ARKis ka asjad korda.
Kuna oli jube kiire jäi tolle seltsimehe tel.nr. küsimata aga sai antud ennda nr.


(01-08-2013, 00:34 AM)mossepower Kirjutas:  Mõned aastad tagasi nägin x töökojas 2. seeria Gaz-21, millele oli e34 2,5 TD mootor + automaatkast külge poogitud ning käisid elektrijuhtmestiku tööd. Seega selline kooslus peaks täitsa reaalne olema. ARK-is mootorivahetuse läbiviimise kohta ei küsinud.

Kas mitte pärnus ei ehitatud seda masinat? Bemari mootoriga GAZ.

(02-08-2013, 02:14 AM)Moto555 Kirjutas:  Ilma hooldamata ka elektripool nn tarkvara pool volgaga istud samamoodi tee ääres ja hobusega jõuad ennem kuskile sellise sademega võrreldes...

Soovitan soojalt, ära seda lollust tee, et diisli vahele paned, talvel käima ei saa õieti,soojaks ei lähe su plekist kuut, küte on selline nagu on, diisli remont tead ise , et on kallis, madalal pöördel nn "tiksuda" vaja sul ei ole mudas seega ära pelga 4 punkti peal sissepritsega töökindlat - soovitan opeli mootorit.

kui saad vanakooli CIH (raketi ehituseks väha hea toorik)oled õnneseen aga seda sa naljalt odavalt ei leia..kui üldse leiad..

mootori tõstad koos siduri, käigukastiga aiste vahele teed mootorikinnituse ringi ja kasti kinnituse ja kardaani, ülekandega pead nüüd vaatama, et difri suhted meelepärased jääksid..

Ise ehitan täisraamile liikurit ja mootori valikus oli opeli
c20xe 110 kw 2.0 bensiin (EFI pritse elektrikul rohkem tööd)
x20xev 100 kw 2.0 bensiin ecotec(tahab hoolt ja head peremeest lappi)
c20let 150kw 2.0 bensiin turboga(liigub vähe hind krõbe kannatab 600-700 hobust välja võtta )
http://www.astra-mk2.com/forum/showthrea...arter-Mile

miks selline valik, töökindlus ja roolivõimendikarp mitte latt ja muud konstruid sobilikud ehituseks ja vahekast tuleb nagunii vahele seega jääb minul difri mure(lõppkiirus, väänded jutud tahaplaanile) sina pead väiksed erehkendused tegema ja ükskõik , mis muu masina mootori sa vahele ei istuta sinna Ark näitab punast tuld

Oi oi oi, vaidleks natuke vastu opeli "töökindluse" poolepealt.

100 kw ecotech on töökindel mootor? Nalja teed mees? Kui sitasti hooldatud mootor, siis esimesel kiirendusel lendab õlipump vastu taevast ja mootor maha kandmisel + nuka anduri imelikud/pidevad läbipõlemised + silindri seina räige kulumine (rõngad ei kulugi, aga silindri sein kulub ennem ära ja pill on kohvi).

Opeli elektroonika on ka selline nagu ta on - eks insener ei saanud tehases ka aru, et mis juhe kuhu jooksma peaks - terve kapotialune on nagu ussi pesa.

Ainuke mootor mis opel on suutnud pommikindla teha on 2.0 85 kw. Vot ei võta ei ussi rohi, ei püssi rohi. Teised mootorid on igavesed pea valud. (see on minu arvamus, alati võib kellelgi teisel olla parem kogemus)

Mootori kohapealt on raske midagi soovitada. Kuna volga kaalub vast ikka 2.5 tonni, siis mootor peab olema ikka vähemalt 2.5L (nii diisel kui bensiin), et ennast liigutada suudaks. Kuid 2.5L mootor suudab nii palju jõudu genereerida, et kas orginaal kast seda kannatab? (vahe flandsiga, või kastile keevitatakse teine koda külge) Teine kast on lahendus, aga enamus kaste on käigu kangiga, seega peab rohkem ümber ehitama kui arvad.

2.5L diislitest soovitan kas bemari 2.5tds (millele paigaldad 2.4 TD mehaanilise kõrgsurve pumba), või ökonoomsuse huvides audi 2.5 tdi (R5 mootor, millele saad ka paigaldada 2.0 TD mehaanilise kõrsurvepumba)

Sellisel juhul on nende mootorite ainukeseks elektriks magnet klapi pluss ja eelsüüte küünlad, mida TDI ei nõua enne korralikku pakast.

Variant on ka kasutada 1.9 TDI (66 või 81kw) mootorit, aga sellel on enne vilet toorest jõudu vähe 2.5 tonni liigutamiseks.

Kindlasti soovitab keegi veel mingeid lahendusi diisel mootorite näol, aga nende mootoritega on minul kogemusi, ja need ei ole olnud halvad kogemused.

Kõige lihtsam variant on ehitada korralik orginaal mootor, mille peale saab loota.

Igasuguse teise seeria toodangu mootori aiste vahele tõstmine ei ole lihtne töö, arvestades, et kast on nagu ta on.

Muidugi ARK on ka see kellega peab puid ja maid jagama, kui tahad ametlikku ümber ehitust, aga saab ka mitte ametlikult Smile

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Vostok - 31-07-2013, 17:47 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: mossepower - 01-08-2013, 00:34 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: supp - 01-08-2013, 20:44 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: ReiX - 02-08-2013, 09:37 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: phyl - 02-08-2013, 10:30 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: olevtoom - 02-08-2013, 11:34 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Kadjakas - 07-08-2013, 18:41 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: mossepower - 02-08-2013, 12:45 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Talupoeg taluja - 01-08-2013, 08:57 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: taxopets - 01-08-2013, 12:10 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: tõnn - 01-08-2013, 15:19 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Aspelund - 01-08-2013, 15:35 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Vostok - 01-08-2013, 18:30 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: tõnn - 01-08-2013, 21:56 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: roosteuss - 01-08-2013, 22:30 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Moto555 - 02-08-2013, 02:14 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: raulex - 02-08-2013, 08:27 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Veteran - 02-08-2013, 08:33 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Moto555 - 02-08-2013, 11:01 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: raulex - 02-08-2013, 11:15 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: phyl - 02-08-2013, 19:05 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: diesel - 02-08-2013, 11:49 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Moto555 - 02-08-2013, 12:42 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Marko - 02-08-2013, 12:46 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Tegelane5 - 02-08-2013, 20:56 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Moto555 - 02-08-2013, 21:26 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Janka - 03-08-2013, 00:08 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: myrakaru - 03-08-2013, 08:44 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: iceman - 03-08-2013, 08:52 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: pontu6 - 03-08-2013, 10:39 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Valmet - 06-08-2013, 08:29 AM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Alts - 06-08-2013, 14:28 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: Mahno - 07-08-2013, 14:01 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: taxopets - 07-08-2013, 22:50 PM
RE: Gaz-21 -le töökindlam mootor. - Autor: miilits - 26-10-2013, 05:19 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne