28-08-2013, 06:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2013, 06:05 AM ja muutjaks oli Tift.)
(28-08-2013, 01:19 AM)maitus Kirjutas: Iga sammuga tekib muidugi ka uusi küsimusi juurde. Antud kooslus on mul üsna pikk ja ei tahaks enam sellist kardaani vahele panna mis pikkupidi nuutidest venida annab. Kas aga omavahel kaks kardaanilüli kokkupandult seal midagi ära ei lõhu- mootor koos kastidega annab ju patjade peal ka pikisuunas liikuma.... ???????? Mootori pikiliikumist piirata mingi reaktiivardaga on vist natuke loll mõte ... ?Kardaan - kui sul on tagasilla reduktor vahekasti suhtes nurga all, siis sa PEAD sinna vahele kardaani panema oma täies ilus. Kui pikk kardaani toru on, see on juba sinu teha. Siin ongi see kena "point" - kui paned kõik jäigalt raami külge, siis pole midagi muud vahele tarvis, ei kardaani ega midagi, pane see vahekast või otse diffri otsa . Kui aga paned patjadele, siis PEAB sul seal vahel olema üks asi kahest - kas teleskoopiline nuutühendus või kummimuhv.
Teine kahtlus on, et kas reduktor nelja poldiga käigukasti küljes vastu peab.
Omavahelise ühenduse jäikus - see on sul täiesti piisav. Kuna kasti ja reduktori ühendus on omavahel seotud täpse äärikuga ja lisaks veel nelja korraliku poldiga, siis kõik see töötab lõikele - ma tahaks seda võimu näha, mis selle ühenduse pooleks lõikab . See väike mootorike sellist jõudu ei arenda ilmaski.
Kiirus - 1500 rpm kuures 3 km tunnis - noh, 1500 rpm on juba päris parajad pöörded kah, eks ju. Inimene kõnnib 5 km tunnis. Mootor on suhteliselt võimas, 900-1000 pöörde juures astub ta sul juba päris tublilt edasi, ma mõtlen mitte "kiirust" vaid toimekust ehk mis jõudu ta selliste pöörete juures juba arendab. Eks hiljem selgub lõplik tõde, ise arvan, et see lugu saab olema päris hea suhtega. Eks me näe.