18-09-2013, 10:49 AM
(16-09-2013, 20:14 PM)raulex Kirjutas: ...
Proovisin suvalise 4 mm paksuse C-profiili vastupidavust külgsuunalisele (profiili jaoks kõige ebasobivam suund) koormusele.
...
C-profiil on nõrgim survele "seest välja". Pildil on surve "väljast sisse", mida talub oluliselt paremini.
C-profiil ei tohi pääseda vänduma koormuse all. Sellele järgneb läbipaine. Nelikant talub ka väänet.
Samas on see kaunikesti teoreetiline arutelu ja veoka raam iseenesest sobib väikese laaduri ehitamiseks küll. Täitsa huvitab, palju valmis aiste kaaluks tuleb...
Kui pika käiguga on tõstesilindirid plaanitud? Kas kallutusilindreid tuleb üks või kaks? Kui pika käiguga? Kas liigend käiguulatust kordistama tuleb? Kas tuleb neliliigend kopa asendit stabiliseerima?