01-02-2004, 09:12 AM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saekasausaltöelda mitte suurt (pole sellist raha käes olnud, niiet pole huvitunud - nimelt peaksin mina alustama siiski Opel/Vauxhall/Saab F25 (või suisa F28) kasti hankimisest, seejärel veel mitmed etapid, mis võivad idee järgi teha masinast juba enne difrivahetust \"kaherattaveolise\"...).
ka sina uurisid selle plokkdiffri kohta. Kas said ka targemaks?
olen aru saanud, et enamlevinud \"Quaife\" difrid on nn. TorSen LSD tüüpi (\"Torque Sensitive Limited Slip Differential\" vist pikalt). Maakeeli \"momenditundlikud piiratud libisevusega difrid\".
NB! moment = jõud / pöörded (*konstant). Seda ei julge hetkel kommenteerida (valemist peaks TEGELIKULT tööpõhimõtte tuletada saama...). Eks ma üritan targematelt järele uurida! Endal nimelt \"üherattaveost\" väga kõrini - mingit ulmelaia rehvi ma kadetile kindlalt alla ei pane, pigem unistan \"kaherattaveost\".
ehk aga SR teema abiks?
asi, mis huvitab, on ka asjade töökindlus ning maksimaalne pöördemoment, mida taluvad.
tunnistan üles: hiljuti tuli mingi Mazda 323 linnavahel ülbitsema - ning näitas mulle tagatulesid, kuna minu jaoks oli tee liiga libe (või oli kadeti roolis lihtsalt s..t juht?)... Hea, et mu ego too päev koju ununenud oli
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"