diislil kõrge tühikäik
#5

(23-10-2013, 09:59 AM)phyl Kirjutas:  Variant A on see, et küte on nii peale keeratud, et tühikäiku ei saagi madalamaks keerata (siis peaks ka pöörded langema jube aeglaselt)

Ei usu, musta eriti ei viska..

Variant B on see, et keegi on näppinud "gaasi" pedaali asendit. Tõstetud sellisesse kohta, kus ei olegi võimalik tühikäiku madalamaks keerata. (siis peaks ka näiteks "piiraja" olema kas ühele või teisele poole keeratud)

Gaasitross ei ole pinges, langeb ära, ehk piiraja stopper kõige lõdvemas vahes

Variant C on see, et on vabalthingava pump, millel ei olegi küljepeal ühte hooba, mille abil saab tavaliselt tühikäigu maha, kui küte on peale keeratud.

? See hoob mida külmkäivitusel vaakumiga "tiritakse"?

Variant D on see, et keegi on komplekteerinud ühe pumba, millega sina nüüd jändad. (tavaliselt ei toimi need pumbad, mis on sajast erinevast pumbast kokku laotud)

Saksa ebay-st ostetud uus pump - tõsi küll, seisnud seal ilmselt pikemalt teadmata tingimustes... Aga jah - ega mina sinna sisse pole piilunud,samas- kõik plommid olid alguses kenasti peal

Variant E on see, et pihustid on valed (kas lucas ja bosch kasutavad samu pihusteid) Kui töörõhud on erinevad, siis ka pihustamis ajastus on erinev.

Pihustid on jah valed, aga enne nad siiski töötasid, ning töötavad ka paljudel teistel, kes analoogse kombinatsiooniga sõidavad. Ehk kamm hakkas peale xado-ga mässamist

Varinat F on see, et märgid on paigast ära (kas lucase ja bosch-i pupadel on samad rihma märgid?)

Nagu sai algses kirjas öeldud on märgid paigas - kontrollitud

Pumpade tööpõhimõte on totaalselt erinev, kipun arvama, et ka kõik muud vidinad on ka erinevad (alustades märkidest, lõpetades pihustitega)

Aa ja täpsustav küsimus veel, et lucase pump on rootor pump, aga bosch-i VE seeria pump on plunser pump - üleval mainisid et boschi rootor pump on auto peal?

Mis pumbaga tegemist on siis? (minu eelnev jutt käib boschi VE seeria pumba kohta)

Minu viga - peal on ikka sama mootori jaoks toodetud originaal boschi VE pump

Ehk tõesti on kompott lucas pihustid +boschi pump ukraina "imemögina" toimel miskipärast muutunud kuidagi "söödamatuks".

Eks ma proovin millagi pisut hilisemat süütenurka. Väidetavalt pidi see sellise kombinatsiooni puhul aitama.
Inglismaal tehakse muidu päris palju selliseid lucas-bosch ümberehitusi - eriti need kes taimeõliga sõita soovivad (mina isiklikult ei soovi)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
diislil kõrge tühikäik - Autor: heering - 23-10-2013, 09:00 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: v6sa - 23-10-2013, 09:05 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: heering - 23-10-2013, 09:29 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: phyl - 23-10-2013, 09:59 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: heering - 23-10-2013, 10:51 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: karel - 23-10-2013, 10:58 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: phyl - 23-10-2013, 17:52 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: Gravity - 26-10-2013, 18:15 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: phyl - 26-10-2013, 20:33 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: aavu - 26-10-2013, 21:45 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: Gravity - 27-10-2013, 13:10 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: motamees - 28-10-2013, 00:41 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: Gravity - 28-10-2013, 19:35 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: motamees - 27-10-2013, 13:09 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: karel - 27-10-2013, 11:35 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: DevilDeVille - 28-10-2013, 00:22 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: moto-onu - 28-10-2013, 23:12 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: uko - 01-11-2013, 18:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne