diislil kõrge tühikäik
#13

(26-10-2013, 20:33 PM)phyl Kirjutas:  
(26-10-2013, 18:15 PM)Gravity Kirjutas:  Ma pole küll autopumpade spetsialist aga olen kunagi ühe 6 sil. VE pumba,mis pärines BMW324TD peal täitsa laiali tõmmanud,et kõik tihendid vahetada. Lekkis korpuse ja kaane vahelt.

Kaane sees on ju plunseri juhthoovastik mis määrab kui palju pump kütust saab kui täpne olla.Äkki on sul liikumis ulatus lihtsalt paigast ära ja seetõttu tühikäik jääb kõrgeks. Võib olla tahab kaan nõksa liigutamist saada kuna keegi on ennem üritanud "tuunida" . Keera kaane kruvid natukene lahti ja koputa pumba kaant nö radiaatori poole.

Esimene asi mis mulle pähe tuli.

ja alati võib olla nii,et imekeemia settis kuskile ja peened asjakesed lihtsalt ei liigu enam.

Teoreetiliselt saab ju suva pumba ja pihusti omavahel sobima kui just VÄGA mööda pole.Ise tegelen väikeste diislitega(mitte auto aga tööstusmootorid).

Ma huvi pärast küsin, et kas see bmw 324 oli mehaanilise "gaasi" pedaaliga või elektroonilisega?

Jutust sain nagu aru, et räägid elektroonilisest pumbast, millel tõesti pumba kaant liigutades saab seadet muuta, aga see on tõesti "tuunimine" kuubis.

Konkreetselt see pump mis minu autol(85kw turboga) oli peal oli elektroonilise juhtimisega. Ehk pumba kaanes asus ka aju. Suretuseks oli eraldi solenoid. Ilma turbota variandi(63kw) puhul kasutati täis mehh. pumpa minu teada. Arvasin,et võib olla ka mehh. pumba puhul kaane liigutamine võib kütusekoguseid muuta ju siis eksisin.

(27-10-2013, 13:09 PM)motamees Kirjutas:  
(26-10-2013, 18:15 PM)Gravity Kirjutas:  ...ja alati võib olla nii,et imekeemia settis kuskile ja peened asjakesed lihtsalt ei liigu enam...
Ükskõik, mis paagis on, käib ennem küttepumpa jõudmist läbi filtri. Mis seal pumbas settida saab?

Ma pidasin seda keemiat silmas mis väidetavalt pidi metallpindu katma kulumiskindla kihiga. Kütusefilter ei pruugi nii peene olla,et seda kinni võtta ning filter võib ka vana ning katkine olla. ju never know.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
diislil kõrge tühikäik - Autor: heering - 23-10-2013, 09:00 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: v6sa - 23-10-2013, 09:05 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: heering - 23-10-2013, 09:29 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: phyl - 23-10-2013, 09:59 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: heering - 23-10-2013, 10:51 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: karel - 23-10-2013, 10:58 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: phyl - 23-10-2013, 17:52 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: Gravity - 26-10-2013, 18:15 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: phyl - 26-10-2013, 20:33 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: aavu - 26-10-2013, 21:45 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: Gravity - 27-10-2013, 13:10 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: motamees - 28-10-2013, 00:41 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: Gravity - 28-10-2013, 19:35 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: motamees - 27-10-2013, 13:09 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: karel - 27-10-2013, 11:35 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: DevilDeVille - 28-10-2013, 00:22 AM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: moto-onu - 28-10-2013, 23:12 PM
RE: diislil kõrge tühikäik - Autor: uko - 01-11-2013, 18:07 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne