T-40 kõrgsurvepumba paigaldus
#4

Kompressor ei sega midagi - ainuke asi mida ma täheldan on see, et kui on kompressoriga isend, siis kohe kindlasti ei ole küljes olnud rida pumpa - see lihtsalt ei mahu külge ära.

Nuut on nii kompressoril kui ka pumbal sama.

Küll aga saab pumba ajastust muuta, kui töötunni lugeja keerad maha koos selle laiema kopsikuga, mille külge see asi kinnitub. Selle kopsiku all on kogu pumba ajastuse timmimise aparatuur.

Asi on tegelikult lihtne. Pumba nuut kinnitub vahe flansiga ja kahe M10 poldiga pumba ajami hammasratta külge - seda flantsi liigutades saad pumba ajastust timmida.

Kui foorumist otsid, siis teemasi on selle kohta palju.

Soovitavalt võiksid paigaldada rida pumba masinale - väidetakse, et on rohkem jõudu. (pole ise proovinud, seega ei tea)

Rootor pump on lihtsalt poest ostes tüki maad odavam, kui kolb pump.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: kytz - 24-11-2013, 20:27 PM
RE: T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: kapu - 24-11-2013, 21:09 PM
RE: T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: kytz - 24-11-2013, 21:32 PM
RE: T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: phyl - 24-11-2013, 21:42 PM
RE: T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: kytz - 24-11-2013, 23:33 PM
RE: T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: sndr81 - 25-11-2013, 11:30 AM
RE: T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: kytz - 25-11-2013, 18:13 PM
RE: T-40 kõrgsurvepumba paigaldus - Autor: phyl - 25-11-2013, 20:15 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne