29-12-2013, 23:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2013, 23:38 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ma soovitaks keregrilli ehitajatel tõsta pöördetelg auto kere suhtes kõrgemale, umbes 10-20cm esiklaasi alaservast allpool tundub olevat magus piirkond. Kui telg stange kõrgusele panna, siis tühi kere pole seal otsas tasakaalus ja keerutamine on hirmus tüütus.
Mis puudutab tugevust, siis enamus netis leiduvatest grillidest on rämedalt üle dimensioneeritud, umbes nii et sinna võib torgata täiskomplektse auto tolknema ja siis alles hakata juppe küljest ära võtma. Minuarust on juppide ära võtmine põrandal kergem, tegin endale sellise, toru oli vist 30x30x2 või mingi sarnane, ja seal on juba kahekordne tugevusvaru sisse arvestatud. Muidugi on targem eksida suurema tugevusvaru poole, aga üle ei maksa ka pingutada. Kogu kaadervärk läks maksma natuke alla 100€, lisaks 3-4 õhtut kokkupanekuks.
Mis puudutab tugevust, siis enamus netis leiduvatest grillidest on rämedalt üle dimensioneeritud, umbes nii et sinna võib torgata täiskomplektse auto tolknema ja siis alles hakata juppe küljest ära võtma. Minuarust on juppide ära võtmine põrandal kergem, tegin endale sellise, toru oli vist 30x30x2 või mingi sarnane, ja seal on juba kahekordne tugevusvaru sisse arvestatud. Muidugi on targem eksida suurema tugevusvaru poole, aga üle ei maksa ka pingutada. Kogu kaadervärk läks maksma natuke alla 100€, lisaks 3-4 õhtut kokkupanekuks.