20-06-2014, 09:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2014, 09:13 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-06-2014, 15:34 PM)aavu Kirjutas: ...
See oleks täisgaasiga "ülesmäge" sõit, nii paar minutit, et kogu tahm ära põleks. Muidugi on meie kiiruskaamerate ja trahvide ajastul seda raske läbi viia.
Mida asendab kenasti nii kümmekond km maanteesõitu kastist sõltuvalt 2. või 3. käiguga mootoripööretel punajoone lähedal.
Paar ringi kardirajal annavad sama tulemuse, lisaks hakkavad ka pidurid uuesti tööle.
(19-06-2014, 16:04 PM)ahtos Kirjutas: ...
,eriti automaatkasti puhul ei saa ju häält peeneks lasta.
Alatu laim! Nii, nagu anaalkastil saab mootori laulma käiku vahetamata jättes, nii saab ka automaadil keelata kõrgemate käikude kasutamise. Laulab soovi korral ikka küll
95 vs 98 on nii väike vahe, et siit mootorile kahju ei sünni. Pigem on teemaalgajal põhjust teha korda kaas (klappide juhtpukse juba mainiti!) - niikuinii vajab see tegemist ja kord avatuna pole põhjust mitu korda ringi lapata.
Kui saab kolvid välja võtta, siis tasub mõõta ära nii silindrid, kolvid kui rõngad. Kui pildi korras, kolvid mõõdus ja silinder pole ovaalseks kulunud, võib pääseda vaid saalede vahetusega. Iseasi, kui mõistlik on kord avatud mootoril jätta kulumiskahtlusega rõngad vahetamata...