09-09-2014, 00:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2014, 00:51 AM ja muutjaks oli Stream.)
(08-09-2014, 21:32 PM)vanauss Kirjutas:(06-09-2014, 14:35 PM)Stream Kirjutas: Silindripea ribid olid minu teada pikemad K-650 -elMT9 mootor, teine samasugune on võetud 72.a. MT9 pealt ja hetkel laiali:
Ei väida vastupidist.
Põhimõtteliselt ei erine ju MT-9 K-650(MT-8)-st millegi muuga kui uue käigukastiga,millele siis lisatud tagurpidi käik,suunad ja väidetavalt ka tuled valgusjõulisemad.
Ei ole leidnud ka infot,mis aastal silindripeade muutus toimus.
Võib-olla on keegi targem,kes selles teemas oskab kaasa rääkida.
Neti avarustes on ka kataloog,kus näitab,et MT-9 -le ja MT-10-le läheb sama mootor MT801! Võib-olla esimeste MT-10- tega võis ka nii olla olla.
http://www.dnepr-kiev.com/catalogue-of-s...pr-mt-9-10
Eriti põnev on veel MT-10 raam.
1973 aasta varuosa kataloog annab K-650 ja MT-9 silindripea tehase koodiks vasakule MT8.015-1 ja paremale MT8.015-2
1976 kataloog lisab sinna ka MT-10-ne
(07-09-2014, 20:27 PM)taivo933 Kirjutas: Kahtlused osutusid tõeks .Silindripea on mt10-36 oma. Sisselaskeklapp on
40mm läbimõõt. Vahepeal õnnestus muretseda kasutatud komplekt mt10
päid. Hädalise poole peal samuti klapp kõver. Asun nüüd uut klappi otsima.
Kui MT-10-36-el tõsteti surveaste 7,5-le siis tekkis,mingi aeg probleem,et väiksel kiirusel ei suutnud mootor ennast enam jahutada .Tänu sellele muudeti silindri pikkust pikemaks 0,9mm,et vähendada surveastet 7,0-le.