22-10-2014, 00:36 AM
(21-10-2014, 23:41 PM)mlsluik Kirjutas: Kui nüüd täitsa aus olla siis ma ei paneks ühtegi kella külge, nah/#¤%ui nada?Kui ma nüüd ka siiralt aus olen, siis selline mõte käis ka mul endal peast läbi, aga nii patust mõtet ei julgenud ma siia lihtsalt kirja panna ...Eks see sinu kirjatükk aitas mul seda asja otsustada. Erandiks vast see, et õlirõhk on selline kriitiline asi, millest ei pruugi masin ise märku anda enne kui mootor koos on. Võib ju juhtuda, et karteripõhi kuskil kännu otsas pissile hakkab. Kas minu arusaam, et õlirõhu andur hakkab mingist rõhust allpool juhtima voolu ja lamp süttib põlema, on õige? ...- sel juhul sobiks ju sinna mistahes pirn vahele.. seda enam, et andur on ju juba olemas omal kohal???
Õlirõhk - vahest ikka mootori õli ju kontrollid ning kus see õlirõhk siis ikka kaob...
Vee temp - kui survepaagist hakkab auru ajama siis järelikult tuleb vaiksemalt võtta, muud ei midagi.
Ampermeeter - kui laeb siis laeb, kontrolliks võid ju korra massi välja lülitada ning veenduda et tuled põlevad, kui ära kustuvad siis ei lae järelikult. See vana genekas on nii lollikindel et kannatab igasugust saboteerimist.
No ja tahhomeeter on veel lahtine. Tegelikult oleks ju hea kui saaks mingi riistapuuga töötades, mida jvv käitab, käsigaasiga mootorile kindlad pöörded anda...
Aga ikkagi- milline on selle tahhoka tööpõhimõte .. detailsemalt ???