T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo
#2

Seda Zilli lahendust vaatasin mingi aeg päris põhjalikult ning peab mainima, et väga korralikult tehtud asi.   
Gaz'i R6-le sobitasin siin paar kuud tagasi Holset HX35 peale, enne seda sai mootor korralikut taasakaalu ning esimeste kõvamate katsetuste põhjal võib väita et mootoril tegelikult ressurssi jagub. Elektrilised õlipumbad on gaz'i puhul samuti kohustuslikud. 
Järgmine variant on sama R6 Schwitzeriga, ehk on gaazikule natuke sobivam ja tagab pikema eluea. Kui nüüd see variant ka üle 20h täiskoormusel sõitu vastu ei pea siis on idee olemas, mõne Sisu pealt vana 10 või 14 liitrine turbo-Cummins koos eatoni kastiga ning pole vaja enam pead vaevata... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta


Sõnumeid selles teemas
T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: Aspelund - 25-10-2014, 22:37 PM
RE: T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: mlsluik - 26-10-2014, 09:22 AM
RE: T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: samodelkin - 26-10-2014, 11:03 AM
RE: T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: Aspelund - 26-10-2014, 10:36 AM
RE: T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: kalju1 - 28-10-2014, 16:23 PM
RE: T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: Bennet - 29-10-2014, 13:04 PM
RE: T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: mlsluik - 01-12-2014, 05:08 AM
RE: T-25 Turbo ja Zil-131 sissepritsega turbo - Autor: Mart Laanelepp - 02-12-2014, 00:56 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne