08-01-2015, 18:54 PM
(08-01-2015, 01:52 AM)13piisab Kirjutas: aga milleks jagajat vahetada - toimetavad ju ühtviisi ning pritsega jagajal enne Motronicut ju seost ei ole (ja ega Motronic teda kah ju nõua?)?Kahjuks L ja Le- jetronikul on vaja jagajat, sealt saab info pritse. Antud süsteemil puudub vändaandur, seda tööd teeb "halliandur" jagajas.
kas muidu sisselaske puhul kaalusid ka pihustite ja kütuselati + drosseliosa liitmist algupärase kollektoriga? Ma olen mõlgutanud mõtteid ühe kaldus vene reasneljase toitmiseks Motronic 2.5 abil ning selle puhul on algne kollektor justkui lihtsalt pruugitav - kütuselati lühendamine ning drosseliosa üleminekuflants on hulka lihtsamini tehtavad, kui terve uus kollektor.
aga Su sisselaske keevistel on silmal hea puhata küll. Jõudu!
Olin TA-6 roolis 15 aastasena siis ei tundunud miskit hulluna hetkeni kui allamäge kabiin rooli kinnikiilus ja vastu seina sõideti. Puidust flinstoni autoga ongi hull sõita.