09-04-2015, 12:28 PM
Küsimus ei ole käulas. Küsimus on juhi aju seades.
See konkreetne video esindas nõelujate maailma. 99% avariidest oli tingitud sellest, et piloodid ei suutnud tajuda, mis eespool toimub ja lendasid takistustele otsa või kaotasid järsu manöövri tagajärjel juhitavuse.
Tavapärased videoregistraatorite kokkuvõtted sisaldavad ka paljut muud, näiteks lihtlabaseid juhtimisvigu. Ma isiklikult vaatan neid aju treenimiseks ja teiste vigadest õppimise eesmärgil. Ma paneks sellise kraami autokoolide õppekavasse, koos nende videotega, kus on selgelt näha, et ka inimesed on pihta saanud.
Üks parimaid avariikanaleid on see allpool olev.
See konkreetne video esindas nõelujate maailma. 99% avariidest oli tingitud sellest, et piloodid ei suutnud tajuda, mis eespool toimub ja lendasid takistustele otsa või kaotasid järsu manöövri tagajärjel juhitavuse.
Tavapärased videoregistraatorite kokkuvõtted sisaldavad ka paljut muud, näiteks lihtlabaseid juhtimisvigu. Ma isiklikult vaatan neid aju treenimiseks ja teiste vigadest õppimise eesmärgil. Ma paneks sellise kraami autokoolide õppekavasse, koos nende videotega, kus on selgelt näha, et ka inimesed on pihta saanud.
Üks parimaid avariikanaleid on see allpool olev.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!