16-12-2015, 16:23 PM
Vaatasin, et olen vahepeal siia teemasse piltide lisamisega kitsi olnud. Suvel, saunaehituse aegu, oli pikem paus sees, kus traktori juurde üldse ei jõudnud, aga nüüd pimedatel pikkadel õhtutel saab jälle omajagu aega veedetud töökojas. Septembris said kabiini detailid keevitatud ja puhastatud ning omale selga kruntvärvi ja mõni nädal hiljem ka sinise värvi. Traktorile said ka uuema tüübi tagumised veljed muretsetud, kus kilbid ei ole lahti polditavad. Seega ühed kasutuskõlbulikud veljed on tegelikult üleliiga, kuigi üks on hetkel MTZ-82 all ajutiselt. Aga kui kellelgi huvi 2 velje vastu, siis andke teada!
Paar nädalat tagasi tegin ka hüdrosilindrile tihendite vahetuse, lisaks läks külge uus vars, kuna vana vars oli totaalselt kulunud.
Nüüdseks on tagumised poritiivad juba traktori küljes, samuti akukast, kütusepaak ja kabiini põhi. Eelmine talv uurisin, millest teha tagumistele poritiibadele alla uued kummipuksid (originaale ei ole saada) ning lõpuks tegin need sõnnikukraabi kummist labadest. Sai täitsa hea lahendus, kahjuks jäi täpne pilt enne külge monteerimist tegemata.
Järjekorras ootab veel hüdrojagaja remonti ja armatuur pisut putitamist, siis saab tagumise osa kokku. Pisut nokitsemist veel ja hakkab juba vaikselt looma!
Paar nädalat tagasi tegin ka hüdrosilindrile tihendite vahetuse, lisaks läks külge uus vars, kuna vana vars oli totaalselt kulunud.
Nüüdseks on tagumised poritiivad juba traktori küljes, samuti akukast, kütusepaak ja kabiini põhi. Eelmine talv uurisin, millest teha tagumistele poritiibadele alla uued kummipuksid (originaale ei ole saada) ning lõpuks tegin need sõnnikukraabi kummist labadest. Sai täitsa hea lahendus, kahjuks jäi täpne pilt enne külge monteerimist tegemata.
Järjekorras ootab veel hüdrojagaja remonti ja armatuur pisut putitamist, siis saab tagumise osa kokku. Pisut nokitsemist veel ja hakkab juba vaikselt looma!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170