OPEL REKORD 1900 L HatchBack::: unu
#1

[Pilt: ?fman=true&mida=download&FMID=310407]

Auto soetasin kaks aastat tagasi ühelt maamehelt, kes jutu järgi tahtis omale auto ehitada, aga ei leia enam raha...
Auto toodi Eestisse 1979 a. ühe merekaru poolt nagu ikka. Kohe mõne aja mõõdudes andis otsad 1900ne mootor. Olukord oli vist selline, et lääne mootorit jube raske remontida ja nii leidis kapoti all uue kodu Volga. (Tänu volga kulunud plokikaane tihendile aga on hästi säilinud kapoti alune metall) Auto oli seisnud juba oma 3 aastat lageda taeva all. Tulemus oli just selline nagu piltidelt näha. Kerelt koorus peale värvi ka pahtlit, pidurisilindrid olid kõik kinni roostetanud, kere kõhupeale vajunud. Ega ma vist muidu polekski teda ostnud, kui omanik tervet teise korraliku auto jagu varuosi kaasa poleks andnud: uksed, kapotid, klaasid, sillad jne. Tundus algmaterjali olevat küllaga. Auto jäi aga garaazi ootama helgemaid aegu.
Sel suvel olen asja tõsisemalt käsile võtnud. Masin algosakesteks lammutatud ja põhi juba liivapritsi näinud. Viimasega oli päris toredaid seiku. Nimelt ega juhi tallaalusest ja samapoolsest poolraamist suurt midagi järel pole, kui siis ehk kuju. Samuti olen soetanud küljekarbid, koopaääred. Auto läheb keretegemisse Juuli alguses. Ise ma tegema ei hakka. Aega pole abs. Töötan Tallinnas ja Auto Kuressaares. Tulemus on ka selgelt parem, kui anda see töö inimesele, kes seda iga päev teeb! Hinda ei ütle, kuid nii mõnelgi kukuks suu lahti!- ODAV ON!
Samal ajal kui kere keevitamisse läheb tahaks hakata sildasi komplekteerima. Uued Rekord 86a. vent. kettad, KONI lühikesed amordid.... uurin veel, plaan on saada nina veits madalamale kui saba, see aga jätta normkõrgusele. Samuti ei ole otsustanud veel velgede osas, see on juba lõppmäng, mootoriks plaanin 2,2 sissepritset.( Muide! Passis ei ole mootorinumbrit?!) Kuuene läheks ka peale, aga siis tuleks hakata nina hakkima, et mahutada radikas, seda ei tahaks. Pealegi ei ehita kiirendusvõistlusmasinat, vaid korralikku suveautot. Värvi valin Kuu pärast - ilmselt mingi metallik oranzikas kollane... Sisu komplekteerin tervete Rekordi istme raamide ja tervete Commo nahkade vahel, paika läheb veel COmmo puit im. rool. Plaanid on kõvad, kuid selleks suveks teda tänavale ei saa. Aga järgmisel kindlasti.


[Pilt: ?fman=true&mida=download&FMID=310431]

[Pilt: ?fman=true&mida=download&FMID=310432]

Need pildid on võetud samal päeval, kui atuot vaatamas käisin, kaks aastat tagasi.

Originaalvärv oli autol helekollane. Originaal poolnahksisu on aga nii repetanud, et ainult raam aitab, katuse servade alla oli rooste läinud ja vana vinüül nii rabedaks läinud, et plaanis kuni ukse kohal oleva õmbluseni uus lasta panna.

[Pilt: ?fman=true&mida=download&FMID=310424]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
OPEL REKORD 1900 L HatchBack::: unu - Autor: unu - 19-06-2002, 16:22 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Jansa - 19-06-2002, 16:47 PM
Mootorinumber - Autor: Aspelund - 19-06-2002, 19:01 PM
PILDIALBUM - Autor: unu - 12-07-2002, 14:18 PM
Rekord 1900 - Autor: Juks - 17-12-2002, 14:53 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Jäger - 22-12-2002, 15:23 PM
[Sõnumit pole] - Autor: unu - 22-05-2003, 12:44 PM
[Sõnumit pole] - Autor: Jansa - 22-05-2003, 19:00 PM
[Sõnumit pole] - Autor: unu - 23-05-2003, 08:56 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Alts - 23-05-2003, 09:59 AM
[Sõnumit pole] - Autor: unu - 23-05-2003, 10:40 AM
[Sõnumit pole] - Autor: Jäger - 26-06-2003, 10:28 AM
[Sõnumit pole] - Autor: unu - 26-06-2003, 10:53 AM
[Sõnumit pole] - Autor: jymmy - 26-06-2003, 11:08 AM
[Sõnumit pole] - Autor: unu - 02-09-2003, 17:28 PM
[Sõnumit pole] - Autor: unu - 22-09-2003, 09:12 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne