29-05-2016, 12:27 PM
(29-05-2016, 10:57 AM)v6sa Kirjutas:Selline kühvel ei lähe kohe kuidagi ise tagasi kinni. Kui kasutada ülemise tõmmitsa asemel silindrit, siis on asi vähe lihtsam. Peale lukust päästmist kallutab liiva maha. Peale seda tuleb sõita edasi, et kühvel hakkaks minema horisontaalsesse asendisse. Muidu ta lihtsalt ripub ja ei saa aisasid alla lasta(negatiivne kühvlinurk) Lukustamiseks tuleb silindrit lükata, et aistega surudes läheks lukku. See tähendab seda, et kühvel peab lukustamiseks toetuma esiservaga maapinnale. Kui kasutada üleval lihtsalt tõmmitsat, siis on jama majas. Kui tõmmits on nii pikk, et kühvli esiserv toetub maapinnale, siis kühvel tahab tungida tagurdades maasse ja peab kühvlit täites mängima hüdroga. Tõmmitsat lühemaks keerates peab aga igaks lukustamiseks otsima mõne kõrgema koha või mätta ja toetama esiserva sellele, et lukustada. Lisaks tahab kleepuvam materjal koguneda raami ja kühvli vahele ja siis ei lukustu üldse.(29-05-2016, 08:34 AM)maitus Kirjutas: ...
Märkasid isegi, et hüdrotõmmitsast jääb kallutamiseks väheks. Võta snitti teie nurga mehe toodangust:
http://hevo.ee/et/tagakopad
Ei pea küljelt toetama, kallutusliigend võib olla aiste joonel. Soomes kaheksakümnendatel oli just nii väga levinud: aiste kinnituseks oli pikk pulk, millelekinnitus ka ülemise tõmmitsa look koos lukustusega kopaserva taha. Kallutamiseks lasid korraks maale toetuma, vabastasid riivi ja edasine oli puhas füüsika. Hevo oma on muidugi parem: seda saab lennust vabastada ja see kukub peale tühjenemist ise kinni tagasi. Soovitan!