01-07-2016, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2016, 23:18 PM ja muutjaks oli stihl.)
(01-07-2016, 19:52 PM)TeeTL Kirjutas:(01-07-2016, 16:29 PM)Jossu Kirjutas: Hüdro vedrustus, mis teda pumpab, mina ei tea. Ühtegi väljavõtet või elektroonika seadet mootorist ei paista.See paistab nagu hüdrostaatiline, ehk suletud süsteem. Googelda - austin maxi hydrolastic suspension, ado14 .
Täiega veider asi
Uurisin seda kah, lähemalt, pold kuulnudki, et nad sellist asja üldse teinud on....)))
Kui sõidad erirattaga üle "lamava", siis tagaotsa tõstetakse sama palju, kui esiratas nö. sisse vetrub.
ja pärast tagaosadga vastupidi. Ehk siis kui sa mudu hea tavavedrustusega autoga lamavast üle sõites ei pruugi arugi saada, siis nüüd kogu seltskond igal juhul õõtsub üles alla...
Aga noh, selge see, et vanade autode puhul mida haigem lahendus, seda ägedam.
Mis sellle karpaga lahti on? See ju üks maailma lihtsamaid karbusse üldse, iisegi kiirenduspumpa pole tal, mis saaks peeti minna.
Ainuke asi, mul on 10ne aasta jooksul paaril kevadel on mõnel neist (jaguaril on selliseid 2) põhjakaan läbi hakanud laskma. (kipub kõveraks tõmbuma, kui polte liiga kõvasti pingutada).
Kui esimene kord juhtub, aitab lihvimine, ühe korra olen neid nurki ka tagasi painutanud.