18-11-2016, 19:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2016, 19:53 PM ja muutjaks oli tcumen.)
(18-11-2016, 16:47 PM)oltsberg Kirjutas:Kolmas variant on ka: eraldi kontaktoriga lajatatakse toitest lahutatud mootori klemmidele lühis.(18-11-2016, 15:45 PM)kass Kirjutas:Mind küll huvitab!(18-11-2016, 15:09 PM)oltsberg Kirjutas: Olid koolimajas sellised, et stopp-nupule vajutades jäi matsti seisma. Kuidas selline asi lahendatud oli?
Ega see kedagi ei huvita...
Suur tänu, kass! Jätan selle sisteemi meelde ja vajadusel kasutan.
Ei olnud väga levinud ja olemasolul roogiti enamasti maha. Põhjuseks vähene töökindlus. Lülituste vahel olid vajalikud väikesed viited ja neid teostati nõukaajal vaakum-aegreleedega. Puidutööstuse keskkond on teadagi tolmune ja nood aegreleed lõpetasid ruttu toimimise.