Jumzi käivitamine -15 juures
#2

Kõik pumbad said ikka välja võetud ja sidur lahutatud?
Belarusi kogemus igatahes näitas, et käivitusmootoril on jõudu vähe et mootorit kohe nullist üle survetakti vedada.
Seal pidi ikka laskma korra sidurit ja kohe lahutama sest siis lükkas silindri surve vända tagasi ja uuesti ühendades oli juba pikem maa joogu võtta ning tavaliselt kolmekordse meelitamisega sai mootori pöörlema.
Kui aga juba üle ühe survetakti ära saad on tihedat mootorit praktiliselt sama raske ringi ajada kui ilma kompressioonita sest see õhk mille kokkusurumiseks energiat kulutatakse annab enamuse sellest energiast tagasi kui kolb alla liigub.
Ühte eriti kulunud mootorit ei jõudnud tõesti käivitusmootor niipalju vedada et oleks hoo sisse saanud.
Jumzil peaks aga lihtne olema et kompressioon maha, lasta käivitusmootoril väntvõlli minutike ringi ajada ja enne kompressiooni sisselülitamist anda regulaatori hoovast maksimaalpöörded.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: nõkapõka - 07-01-2017, 22:17 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: 2715 - 07-01-2017, 22:50 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: mlsluik - 07-01-2017, 22:59 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: nõkapõka - 08-01-2017, 02:55 AM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: veix__ - 07-01-2017, 23:16 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: mlsluik - 08-01-2017, 01:20 AM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: motamees - 08-01-2017, 00:01 AM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: mlsluik - 08-01-2017, 09:59 AM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: hannest - 08-01-2017, 19:46 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: nõkapõka - 08-01-2017, 20:35 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: Tehnikamees - 16-01-2017, 20:34 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: nõkapõka - 16-01-2017, 23:21 PM
RE: Jumzi käivitamine -15 juures - Autor: raudbetoon - 19-01-2017, 10:02 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne