24-11-2017, 10:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2017, 10:24 AM ja muutjaks oli hulgus.)
(24-11-2017, 02:31 AM)Marko Kirjutas: Mis pläga see on, mis peab karterisse või loodusesse minema? Liigne diiselkütus peaks ülevoolust paaki tagasi saama. Kompressioonist ülejääv jama vaevalt et puuritud kanaliga lahendatav on, klappi on ka vaja
No täitsa loll, midagi pole teha.
Probleem masinatel kus pihustid klapikambri kaane all, enamjaolt common rail mootorid. Tihenduseks on väikesed vaskseibid (17x9mm vms), mis võrreldes vanemate, laiematega hakkavad pikapeale (minu toyota ~300k.km, LC juba garantiiajal mersudel kuuldavasti juba 100k.km) silindrist põlemisgaase läbi laskma. See omakorda kõrvetab õli, tekkib see nn pläga ja kõrbenud tükid, jäägid sattuvad õlisüsteemi, pikapeale ummistavad õlivõtturi ja siis on p-----ts, mootorivahetus jms.
Lisaks võib lekkiv seib pekki keerata plokikaane, kui pihustipesa läbi kõrvetab.
Teemaga tutvumiseks võib guugeldada pihusti seibide garantii kohta. Toyota kutsus lausa LC-sid garantiiajal tagasi seibe vahetama.