17-01-2018, 11:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2018, 11:22 AM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
unimüts Kirjutas: Tänapäeva õlid on nii külmalt kui kuumalt sama vedelad. Ma ei saa aru miks te seda tavotti seal mootoris kasutate. Isegi jutt, et sissetöötamise ajaks -lühikeseks perioodiks ei soovitata.
No see on ju täitsa asjatundmatu inimese jutt. Iga üks ju näeb oma silmaga,et õli paksus külmaga erinev. Vene õlid teistega võrreldes ikka külmaga täitsa paksud. Ja isegi 10W30 on praegu külmaga nagu vedel mesi. Kuumalt muidugi kõik vedelad.Kamza õli tundub soojal ajal olema nagu vesi....
Naabrimees muidugi väitis,et kui panna lekkivasse mootorisse vene õli,ei pidavat niipalju välja ajama,kui teiste moodsamate õlidega. No ei oska midagi ise kosta ja ei usu,et sõber kellel halle juukseid pea täis, nüüd päris valetaks ka.
No see on ju täitsa asjatundmatu inimese jutt. Iga üks ju näeb oma silmaga,et õli paksus külmaga erinev. Vene õlid teistega võrreldes ikka külmaga täitsa paksud. Ja isegi 10W30 on praegu külmaga nagu vedel mesi. Kuumalt muidugi kõik vedelad.Kamza õli tundub soojal ajal olema nagu vesi....
Naabrimees muidugi väitis,et kui panna lekkivasse mootorisse vene õli,ei pidavat niipalju välja ajama,kui teiste moodsamate õlidega. No ei oska midagi ise kosta ja ei usu,et sõber kellel halle juukseid pea täis, nüüd päris valetaks ka.