03-02-2018, 21:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2018, 21:12 PM ja muutjaks oli Formika.)
(03-02-2018, 20:54 PM)Mossemees Kirjutas:Ma ei oska selle peale midagi kosta, eks need Fordi insenerid nii andekad ei olnud. Ju püüti raha kokku hoida. Kusagilt on kõrvade vahele jäänud, et Suure Depressiooni aastatel algasid Fordi baashinnad 250$ Töölise päevapalk oli 1.-$ ja sellegi eest kiideti taevani. Dollar oli ikka mega raha, kuskilt filmist on meelde jäänud, et keegi tõmbas taskust 1$ paberraha välja, siis ümber seisjad võtsid mütsi maha.(03-02-2018, 20:27 PM)Formika Kirjutas: Aga ühe Fordi fanaatiku jutu järgi, kellega Ameerikas jutule sain, pidi see küllalt ohtlik lahendus olema. Nimelt kui karbussi nõel ei pea, pidi see filter nagu käsn olema ja väga palju autosid olla maha põlenud.
Aga miks peab filtri (mida seal originaalis niikuinii ei ole) just sedasi otse karburaatori külge kinnitama? Võib ju filtri tõsta kusagile hoopis kõrgemale, nt. vaheseina külge (minupärast kasvõi snorklina katuse ääre külge ) ja filtrist karpasse läheks painduv toru.