16-06-2018, 07:35 AM
(15-06-2018, 23:01 PM)wagoneer Kirjutas: ...Väga hea kirjatükk. Ning teadlik ettekeeramine ON sigadus.
Me mõlemad olime süüdi liigses uljuses. Aga meile mõlemale keerati ette ja avarii põhjustajaks oli autojuht. Aga kasti ei lähe autojuht vaid üldiselt ikka mootorrattur.
...
Aga kas saad käsi südamel vanduda, et kui oleksid tulnud lubatud kiirusel, ei oleks pöörav auto eest jõudnud?
Võite mind pidada südametuks tõpraks, aga ma ei kavatsegi liikluses kogu aeg kõigi enesetapjate jaoks ruumi teha. Kui keegi võtab endale vabaduse rikkuda LS ja viisaka liiklemise reegleid, kulgedes näiteks maanteel 27 m/s asemel 54 m/s ja seetõttu läbib 200-meetrise sirge 7+sekundi asemel lahja 4. 7 sekundiga jõuab vabalt tagasipöörde ära teha. 3 sekundiga ilmselt mitte. On vahe? Minu jaoks mitte eriti - end pereuniversaali pakiruumi sõitnud elundidoonor ei tekita autosolijatele kuigi suuri ebameeldivusi. Aga tsiklist on heal juhul surnud, kehvemal juhul eluaegne invaliid. Hoolimata "tänapäevastest amortisaatoritest" ja sõidukombedest.
Paluks mitte valesti aru saada - ma loomulikult ei keera teadlikult kellelegi ette. Aga kui keegi, antud juhul siis tsiklist, võtab endale vabaduse rikkuda kirjutatud ja kirjutamata reegleid (see ei käi antud hetkel kellegi pihta konkreetselt, vaid üldistatult üle kõigi liiklejate) võtab ta endale ka vastutuse tagajärgede eest. Kui me hakkame enne iga manöövrit igaks juhuks eeldama, et äkki tuleb kauguses paistev täpike gaziljoniga ja igaks juhuks ootame, kuni tee on täiesti tühi, ei jõua me kuhugi.
Küll aga kuuleme hala teemal "takistavad liiklust, raisad".