02-08-2019, 17:32 PM
Nunii. Täna laekusid otse inbreederite saarelt itleritemaal tehtud päramised vedrutajad. Haarasin need kaenlasse, lisaks veel ühe paari kasutatud 195/50r15 susse, et katsetada, kuidas korrektse vedrustuskõrgusega sobivad sprott-autule. Velg ise vana Saabi 5.5J ja ET38. Rehvimõõt meelega ühe astme jagu suurem, kuna nii peaks kiirusemõõtja seier perspektiivselt tegelikku olukorda kajastama. Vanade sprott-vedrutajate eemaldamisel selgus, et all oli olnud Eibach-i sats, lihtsalt eesmistelt ei lugend juttu enam välja. Uued vedrud alla - auto kõrgus korrektne - veljestatud proovirehvid sobisid imeliselt ja proovisõidul noogutas aparaat ikka oluliselt vähem, kui väsinud sprott-vedrude komplektiga. Ahjaa, kapotiall pesitseb ka strutbar.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi