07-08-2019, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2019, 11:56 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kolime kapremonditähiseteemast bensiiniarutelu siia üle:
Kui ägedama asemel lahjemat pruukida, siis jah, süütenurka muutmata hakkab paha sündima. AI-93 on kõrgema oktaanarvuga, kui B-91, kui uskuda käsiraamatut. Kas kellegi on teadmist, millised erinevused olid toonase AI-93 ja lennukibensiini B-91 vahel? Fraktsioonide aurustumistemperatuurid, väävlisisaldus? Oli lennukibensiinis midgai, mida autobensiinis ei olnud? Mõni lisand madalatel temperatuuridel kasutamiseks.
Tänane meie tanklas müüdav 98 on nii lahja lurr, et see ei tohiks ühelegi bensiini põletama mõeldud mootorile paha teha. Ainult süüde peab olema õigel hetkel, et põlemine ikka silindris toimuks.
(07-08-2019, 09:27 AM)honkomees Kirjutas:(06-08-2019, 23:02 PM)spitfire Kirjutas:(06-08-2019, 09:21 AM)samodelkin Kirjutas: Ja ei saa ka märkimata jätta, et tänapäevase kange bensiiniga kipuvad väljalaskeklapid ära põlema.
Need mootorid olid mõeldud A-72 bensiinile.
...
aga kõrgem detonatsioonikindlus ei tee küll mootorile halba. Seal ikka mingi teine point.
Nii väidavad teoreetikud, ometi omaaegsest praktikast oli nii, et kui Urali seest AI-93 oma auto paaki kallata ja sinna asemele lennukibensiin B-91/115 panna, siis sai varsti Urali mootori remonti saata.
...
Kui ägedama asemel lahjemat pruukida, siis jah, süütenurka muutmata hakkab paha sündima. AI-93 on kõrgema oktaanarvuga, kui B-91, kui uskuda käsiraamatut. Kas kellegi on teadmist, millised erinevused olid toonase AI-93 ja lennukibensiini B-91 vahel? Fraktsioonide aurustumistemperatuurid, väävlisisaldus? Oli lennukibensiinis midgai, mida autobensiinis ei olnud? Mõni lisand madalatel temperatuuridel kasutamiseks.
Tänane meie tanklas müüdav 98 on nii lahja lurr, et see ei tohiks ühelegi bensiini põletama mõeldud mootorile paha teha. Ainult süüde peab olema õigel hetkel, et põlemine ikka silindris toimuks.