06-11-2019, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2019, 13:56 PM ja muutjaks oli maaks.)
(05-11-2019, 23:10 PM)alfredo Kirjutas: Tahaks veel targemaks saada.Liiklusseaduse järgi on mõlemal juhul omas reas otse sõtjal eesõigus ja igasugused ümber/üle/tagasi reastujad peavad sulle teed andma (ka siis kui nad suunda näitavad!). Punkt. Kui kaasliiklejad sinu vääramatut õigust omas reas segamatult otse liikuda ei austa on igal autol põhivarustuses signaal ja sinul 2 kätt :-)
Olen siin Must Nool, tahan üle risti Paldiski maanteele jõuda. Oletame aga, et Punane Alfa arvab millegipärast, et tal on eesõigus ümber reastuda, tavaliselt isegi ilma suunatuleta(korduvalt pealt nähtud, kaasa arvatud täna). Minu jaoks tundub väheke ??? olukord. Korra olen seal isegi äksidendi eelsesse seisu sattunud, kui teisest reast(alfast u.20 m edasi) hakkas kõrvalsõitja lihtsalt peale vajuma, veenvuse lisamiseks vehkis midagi arusaamatut käega ja tuututas signaaliga, kõike lisaks ilma suunata. Lõin vedelaks ja pidurdasin. Samas pole näinud, et keegi trollile või bussile niisama lihtsalt külje pealt sisse soovib kruttida. Mingi magnetanomaalia?
Teine intrigeeriv koht.
Sõidab Saue poolt, esimeses reas. Ei maksa unustada, et mõni päev tagasi oli sel lõigul lubatud kiirus veel 110. Tavaliselt lasen Peoleo juures automaatse kiirusehoidja maha, jõuab siis umbes sajaga sinna. Ülevalt viadukti pealt tulijad aga on veendunud, et neil on KOHUSTUS kiirendusrajalt maanteele ümber reastuda kohemaid, kui pidevjoon otsas. Kiirustevahe on siiski tavaliselt nende kahjuks, palju sealt alla tulles ikka sisse jõuad suruda, 60-70-max80. Ok pidurdame, kui jõuab, ei võta tükki küljest. Aga samas, miks peaks? Tavaliselt on maanteel jorus palju masinaid ja üks järsk pidurdus-lengerdus eespool võib tagapool hoopis suurema jamaga lõppeda.
Kui ise sealt viaduktipealt alla vuran, siis on ilusti näha, et kiirendamiseks ja liiklusega sulandumiseks on ligi kilomeeter. Varakult pealekeeramise mõtet ei tule isegi pähe. Aga paljudel millegipärast tuleb. On see siis kurjadest kogemustest minevikus, kui samalt kiirendusrajalt sai Skooda esinduse juurde pöörata ja vastupidi, kui sealt peateele keerajad mõnikord samamoodi liiklusele ette keerasid, või mis küll see põhjus olla võiks?