09-04-2020, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-04-2020, 12:43 PM ja muutjaks oli mittesumo.)
No meil siin kandis liigub üks T25 millel topeltrattad taga juba viimased 13 aastat. Eile pidasin ta kinni ja uudistasin lahendust lähemal. Tehtud ongi nii, et esimene velg peale pandud, see on 100mm jätkumutriga kinni tõmmatud, jätkumutril polt otsas- siis järgmine velg ja see originaal mutritega kinni. Ütles, et too aeg oli treiali töö see olnud ja siiamaani kestnud ilusti.
Sarnane lahendus peaks ka tänapäevastel isenditel kasutuses olema?
Teise võimalusena kaalusin ühe kilbi külge vaheflantsi kasutades mõlemad veljed panna.
Sarnane lahendus peaks ka tänapäevastel isenditel kasutuses olema?
Teise võimalusena kaalusin ühe kilbi külge vaheflantsi kasutades mõlemad veljed panna.