27-05-2020, 18:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2020, 18:59 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Herr Võsa ma ju just rõhutasin oma tuttava näitel miks hetkel võibolla on rohkem neid naastudel liiklejaid eriti kaubikute näol. Ei viitsi hakata uurima ja otsima palju makasb 24 rehvi kaubikule koos vahetustega ja lisaks veel 2 kaubiku vahetused. Aga mitte just kommiraha ilmselt. Ja luftitada seda ajal mil ei tea kas paus kestab 1/2/3/4/5/6 kuud on suht keeruline. A võibolla kestab kauem ja ei jätku oma rasva enam ja pead kaubikud liisingule tagasi andma. Siis hävid veel rehvirahad ka.
Mis on sõiduauto omanike põhjus kasutada suvel naelu ma ei tea ja ei oska ka arvata. Aga minu arust Politsei neid ikka koinib kui kuulevad. Meie teed Soome sama valdkonna inimeste sõnul koosnevad tatist ja pasast. Aga eks seda oska kommenteerida inimesed kes asjas sees. Kui nad seda muidugi julgevad. Sest äkki järgmine kord ei võida alampakkumise hanget teede korrastamisele
PS! Soomes ja Rootsis ikka suht sama fekaal suusailm enamuses osas maas kui meilgi. Jätame põhjapoole välja eksju.
Mis on sõiduauto omanike põhjus kasutada suvel naelu ma ei tea ja ei oska ka arvata. Aga minu arust Politsei neid ikka koinib kui kuulevad. Meie teed Soome sama valdkonna inimeste sõnul koosnevad tatist ja pasast. Aga eks seda oska kommenteerida inimesed kes asjas sees. Kui nad seda muidugi julgevad. Sest äkki järgmine kord ei võida alampakkumise hanget teede korrastamisele
PS! Soomes ja Rootsis ikka suht sama fekaal suusailm enamuses osas maas kui meilgi. Jätame põhjapoole välja eksju.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)