14-06-2020, 22:51 PM
2 küsimust targa laadimise kohta targematele.
1. Millises režiimis peaks laadima EFB akut Ctek laadijaga, eesti keeles on kirjutet "AGM režiim, mis aitab maksimeerida Start-Stop AGM ja EFB akude eluiga " ja inglises "AGM option is perfect for maximising performance and life of most Stop-Start batteries" ehk tõlge pole päris üks ühene. Aga teisest küljest on ju EFB start-stop aku? (https://www.ctek.com/uk/products/car/mxs-5-0-uk)
2. Eelnev küsimus tekkis, kuna laadija läks testetapis errorisse, mis peaks tähendama, et toimub liig kiire tühjenemine ja aku tuleks minema visata (...can not keep charge and may need to be replaced.) Samas käivitamisel mingeid anomaaliad pole täheldanud, laadisin ikka tavaaku režiimis. Kas AGM režiim muudaks midagi? 3,5 aastase ja lubatud palju suurema tsüklite arvuga tehaseaku kohta ikka nigel värk, eriti kui arvestada et start-stop on kogu selle aja jooksul kasutusel olnud ca 10-15 korda, kuna linnasõitu on väga vähe ja kui meeles on siis lülitan selle välja. Või ei suuda laadija korrektselt testida. Igasuga vanad juustud, mil mahutavust pole ollagi teevad kogu laadimisprotsessi edukalt läbi, tühjenemist ei tuvastata. Vanadel headel aegadel on tehaseaku ikka 7-12 aastat kestnud.
1. Millises režiimis peaks laadima EFB akut Ctek laadijaga, eesti keeles on kirjutet "AGM režiim, mis aitab maksimeerida Start-Stop AGM ja EFB akude eluiga " ja inglises "AGM option is perfect for maximising performance and life of most Stop-Start batteries" ehk tõlge pole päris üks ühene. Aga teisest küljest on ju EFB start-stop aku? (https://www.ctek.com/uk/products/car/mxs-5-0-uk)
2. Eelnev küsimus tekkis, kuna laadija läks testetapis errorisse, mis peaks tähendama, et toimub liig kiire tühjenemine ja aku tuleks minema visata (...can not keep charge and may need to be replaced.) Samas käivitamisel mingeid anomaaliad pole täheldanud, laadisin ikka tavaaku režiimis. Kas AGM režiim muudaks midagi? 3,5 aastase ja lubatud palju suurema tsüklite arvuga tehaseaku kohta ikka nigel värk, eriti kui arvestada et start-stop on kogu selle aja jooksul kasutusel olnud ca 10-15 korda, kuna linnasõitu on väga vähe ja kui meeles on siis lülitan selle välja. Või ei suuda laadija korrektselt testida. Igasuga vanad juustud, mil mahutavust pole ollagi teevad kogu laadimisprotsessi edukalt läbi, tühjenemist ei tuvastata. Vanadel headel aegadel on tehaseaku ikka 7-12 aastat kestnud.