13-08-2020, 21:40 PM
(13-08-2020, 21:19 PM)mossepower Kirjutas: Eks siin vist probleem selles, et üldjuhul korrosioonitõrjet ei tehta mitte korrosiooni ennetamiseks, vaid alles tagantjärele siis kui autol roosteuss juba sees on.Ju siis töötanud õli hoiab õhu ja vee rauast eemal ning vanakooli vend vbolla kuumutas töötanud õlist vee välja. Poltidele vbolla pani üldse tavotti, isegi panen autole tagasi kruditavatele poltidele ja mutritele tavotti või kui seda pole käepärast, mootoriõli keerme vahele.
Mul endal ühel hobiautol eelkirjutanutega vastupidine näide. Autol, mis eelneva omaniku käes ka 30 aastat Eestimaa talvesid nägi, oli enne iga talve vana mootoriõliga põhjaalune üle pritsitud. Enne minuni jõudmist seisis auto veel aastaid õues murul ning lammutama hakates tulid põhja all kõik poldid-mutrid ilma ühegi probleemita lahti. Samas peaks mõningatel andemetel (vana) mootoriõli suhteliselt olematute omadustega korrosioonikaitsevahend olema:
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.