25-10-2020, 19:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2020, 19:19 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-10-2020, 19:11 PM)MeelisV Kirjutas: Mis selles automaadis siis otseselt halvasti on?
Tavapärasel hüdromuhviga automaadil on üks suur puudus: vedu ei saa lahutada hetkega (siduri lööd vajadusel poole sekundiga põhja). Seda on vaja olukorras, kus kiirust on ilmselgelt liiga palju libedal pinnal manöövri ohutuks sooritamiseks, kuid vabalt veereva rattaga võib jääda teele (või vähemalt valida vähemohtlik koht teelt väljasõiduks). Tavapärase automaadiga jääb mootorpidurdus järele ja sellest natukesest võib piisata, et sattuda rooli taga reisijaks.
Rääkimata sellest, et neile juhtidele, kellele meeldib lasta autol veereda vabakäiguga, mootor tühikäigul kütust asjatult põletamas, on seda tülikas teha automaadiga. Manuaaliga ikka lihtsam
Ning maastikul on kuidagi kindlam tunne raiuda sisse aeglustiga II käik, kui loota sellele, et labadest määratud D2 ikka püsib...
v6sa@eelistab.automaati