19-11-2021, 18:51 PM
Ei teadnud. Prantsusmaal liikusin sellega kolm aastat. Polnud erilisi probleeme. Vahel muutusid klaasid ka seestpoolt märjaks, aga harva. Talved tolles piirkonnas siiski plusskraadides, harva öösiti viiekas miinust. Esimesel eestimaisel talvel hakkas jama pihta.
Salong suur, pea kümne kuupmeetri tuuri. Ainult esiotsa ahjuga talvise külmaga sooja kindlasti ei jätku. Taga, pagasiruumis jah on lisaahi, aga see ajab siseõhku ringi, mis tekitab ringlevasse õhku meeletult udu. Omast arust lähed Lapimaale puhkama, aga satud miinus komekümnega ellujäämiskursusele. Mida rohkem kütad, seda rohkem klaasid jäätuvad. Seestpoolt.
Mõtlesin asja läbi, et miks see nii on ja lahenduseks katsetasin erinevaid niiskuse eemaldajaid, millede seast olen siiani jäänud pidama parimal.
Salong suur, pea kümne kuupmeetri tuuri. Ainult esiotsa ahjuga talvise külmaga sooja kindlasti ei jätku. Taga, pagasiruumis jah on lisaahi, aga see ajab siseõhku ringi, mis tekitab ringlevasse õhku meeletult udu. Omast arust lähed Lapimaale puhkama, aga satud miinus komekümnega ellujäämiskursusele. Mida rohkem kütad, seda rohkem klaasid jäätuvad. Seestpoolt.
Mõtlesin asja läbi, et miks see nii on ja lahenduseks katsetasin erinevaid niiskuse eemaldajaid, millede seast olen siiani jäänud pidama parimal.