10-05-2022, 11:10 AM
ok seletuseks hea küll aga päriselus on olukord just selline, et "manöövrit tehes" on autojuhil palju muud mida vaadata: märgid/foorid, teised autod risti eest läbi, ees sõitva auto käitumine kas pidurdab või mitte, jalakäijad õiges ja vales kohas, lomp/auk teel......jne.
ja siis lõpuks ka ennem mitte nähtud ja/või ootamatult ilmuvad ratturid õla tagant pimedast nurgast nagu just eelnevalt zazik kirjeldas.
ja kui see on veel bolt´i kuller kes telefon käes õiget maja otsib siis on päris lotovõit käes.
pane sinna ristmikule veel parema käe reegliga võrdsete teede ristmik ja siis on täis mäng.
ehk jah autojuht peab andma teed ja ratturil on eesõigus AGA autojuht ei pruugi sind märgata isegi siis kui ta ka "päriselt" proovis ja püüdis sind märgata.
see parempööre üle sebra on üks kole teema üldse kus paljudes kohtades on korraga roheline nii autol kui jalakäijal
sinna on jänud palju varbaid ja ka rohkemat läbi aegade ja üle maailma (enamasti siis kaubikud ja veokid)
olgem tähelepanelikumad ja ärga ajage lõpuni taga oma õigust aga ärge neist ka päris loobuge.
minu lemmik õiguse taga ajamise koht on parklad oma parema käe reeglitega
ja siis vaatada kuidas tihti läheb teises autos kätega seletamiseks juhi ja kaasreisija vahel stiilis mis nüüd juhtus ...
mõni saab aru ja "vabandab" kah hiljem
meelis@ise ka kolmes rollis nii igapäevaselt roolis enamsti kaubikutega, soojemal ajal tihti lenksu taga pedaale tallates kui ka igapäevaselt jala nii linnas kui "maal".
nähtud nii mõndagi.
ja siis lõpuks ka ennem mitte nähtud ja/või ootamatult ilmuvad ratturid õla tagant pimedast nurgast nagu just eelnevalt zazik kirjeldas.
ja kui see on veel bolt´i kuller kes telefon käes õiget maja otsib siis on päris lotovõit käes.
pane sinna ristmikule veel parema käe reegliga võrdsete teede ristmik ja siis on täis mäng.
ehk jah autojuht peab andma teed ja ratturil on eesõigus AGA autojuht ei pruugi sind märgata isegi siis kui ta ka "päriselt" proovis ja püüdis sind märgata.
see parempööre üle sebra on üks kole teema üldse kus paljudes kohtades on korraga roheline nii autol kui jalakäijal
sinna on jänud palju varbaid ja ka rohkemat läbi aegade ja üle maailma (enamasti siis kaubikud ja veokid)
olgem tähelepanelikumad ja ärga ajage lõpuni taga oma õigust aga ärge neist ka päris loobuge.
minu lemmik õiguse taga ajamise koht on parklad oma parema käe reeglitega
ja siis vaatada kuidas tihti läheb teises autos kätega seletamiseks juhi ja kaasreisija vahel stiilis mis nüüd juhtus ...
mõni saab aru ja "vabandab" kah hiljem
meelis@ise ka kolmes rollis nii igapäevaselt roolis enamsti kaubikutega, soojemal ajal tihti lenksu taga pedaale tallates kui ka igapäevaselt jala nii linnas kui "maal".
nähtud nii mõndagi.