01-02-2023, 04:48 AM
Selleks ,et suport maha saada, ei leidnud ma paremat moodust kui ohverdada piduri klots. Välimise kaane keerasin lahti, siis vaatas seal vastu mulle liikumatu ketisüsteem. Alumise ketiratta sain ära võtta , aga sellest polnud kasu. Seespool midagi liigutada ei õnnestunud. Klotsi lõhkusin algul teritatud kruvikeerajaga, aga see läks väga vaevalisel, järgmiseks proovisin rellakat, lootuses , et tänapäeva klotsides asbesti ei kasutata, aga ketas väga sügavale ei ulatunud. Lõpuks puurisin klotsi katte välja. Mingi hetk sai juba teist klotsi liigutada ja edasi oli juba lihtne. Õnnestus ka juhtpukside poldid lahti saada soojendamise ja pika sabaga 14 kuuskandi abil. Kaas maha ja asusin roostekängart imetlema. Tegelikult asi väga hull ei ole, keermed said ükshaaval ja laua peal üsna väikese vaevaga liikuma. Vahetusse läheb käpp ja selle laagrid, kõik tihendid, juhtpukside tolmukatted, vähemalt. Juhtpuksid võibolla jätan samad. Ei tundunud nad väga kriminaalsed. Ja uued klotsid. Järgmine suurem väljakutse on teha haagise tõstetav sild kabiinist juhitavaks. Teoorias peaks saama nii, et kas tubleerin välise sillatõste lüliti kabiini või katkestan solenoidi juhtiva ahela ja tekitan sinna ümberlüliti automaatne - manuaalne. Ja on ka probleem absiga, vaja vahetada andurid ja absi signaalkettad, ja selgust saada, miks on üks andur käinud vastu ketast. Kõlab kangesti kui laagriprobleem....