14-07-2023, 16:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2023, 17:09 PM ja muutjaks oli zurik.)
Tere
Siin on juba konkreetsemalt juttu et maksualla plaanitakse panna kõik autod.
OTSE POSTIMEHEST ⟩ Autoomanike Liidu juht: automaks on riiklik väljapressimiskatse! (postimees.ee)
Veel mingi artikli sisu oli ,et kõik autod lähevad maksu alla kas sõidab või ei.
Olen nõus, et enne kui ei ole ametlikku näegemust tulevast maksust , ei ole mõtet rusikatega vehkida. Aga praegu kuvatava info põhjal on muretsemiseks põhjust küll. Kui see on riigiaparaadi inimestel kuidagi teistmoodi mõeldud/planeeritud, siis on nad lihtsalt kommunikatsioonis ja rahvaga suhtlemisel läbi kukkunud.
Et vältida ühiskonnas valearusaamasid ja paanikat tuleb anda rahvale selgeid ja otseseid sõnumeid. Praegu aga on riigil sellise mastaapse teemaga pehmeltöeldes po.... just rahvale selgitamise osas. Korraldatakse ümarlaudasid aga rahandusministeerium rohkem kommentaare ei jaga,öeldakse et vaatame sügisel ja juuli lõpus. Selline infosulg annabki kütet radikaalidele. Kui me võtame, et eestis on umbes 900000 autot ja ütleme keskmiselt on igal elanikul 2 autot, siis see maks mõjutaks otseselt 450000 elanikku. Ehk otsemõju on kolmandikule eestis elavatele inimestele. Kaudne mõju on enamikule eestis elavatest inimestest. Võrdluseks riigikogu valimistel osales 615 009 inimest.
Selge see, et selline teema saab ühiskonnast elavat vastukaja, eriti kui riik ei suhtle rahvaga ja inimene kellel on kolm autoromu ja miinimum palk jääb hoobilt vaeseks ja riigile võlgu. Ja neile kes arvavad, et inimesed liigselt tõmblevad ,mõelge kui kiiresti ja lihtsast kehtestati maanteekasutustasu? Selle maksuga löödi kõik veoautoomanikud ühekorraga ja ühe nuiaga lapikuks.
Siin on juba konkreetsemalt juttu et maksualla plaanitakse panna kõik autod.
OTSE POSTIMEHEST ⟩ Autoomanike Liidu juht: automaks on riiklik väljapressimiskatse! (postimees.ee)
Veel mingi artikli sisu oli ,et kõik autod lähevad maksu alla kas sõidab või ei.
Olen nõus, et enne kui ei ole ametlikku näegemust tulevast maksust , ei ole mõtet rusikatega vehkida. Aga praegu kuvatava info põhjal on muretsemiseks põhjust küll. Kui see on riigiaparaadi inimestel kuidagi teistmoodi mõeldud/planeeritud, siis on nad lihtsalt kommunikatsioonis ja rahvaga suhtlemisel läbi kukkunud.
Et vältida ühiskonnas valearusaamasid ja paanikat tuleb anda rahvale selgeid ja otseseid sõnumeid. Praegu aga on riigil sellise mastaapse teemaga pehmeltöeldes po.... just rahvale selgitamise osas. Korraldatakse ümarlaudasid aga rahandusministeerium rohkem kommentaare ei jaga,öeldakse et vaatame sügisel ja juuli lõpus. Selline infosulg annabki kütet radikaalidele. Kui me võtame, et eestis on umbes 900000 autot ja ütleme keskmiselt on igal elanikul 2 autot, siis see maks mõjutaks otseselt 450000 elanikku. Ehk otsemõju on kolmandikule eestis elavatele inimestele. Kaudne mõju on enamikule eestis elavatest inimestest. Võrdluseks riigikogu valimistel osales 615 009 inimest.
Selge see, et selline teema saab ühiskonnast elavat vastukaja, eriti kui riik ei suhtle rahvaga ja inimene kellel on kolm autoromu ja miinimum palk jääb hoobilt vaeseks ja riigile võlgu. Ja neile kes arvavad, et inimesed liigselt tõmblevad ,mõelge kui kiiresti ja lihtsast kehtestati maanteekasutustasu? Selle maksuga löödi kõik veoautoomanikud ühekorraga ja ühe nuiaga lapikuks.
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.