23-02-2024, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2024, 12:30 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-02-2024, 12:46 PM)klemm Kirjutas: ...rattad sain akf võsa-lt (vist oli 15.- 6 tükki) ....
Sa ajad mind kellegi hea inimesega segi Ma ei raatsi isegi velge alla viieka müüa.
Aga tõsi see on, et väikese käru puhul pole mingit mõtet muretseda dimensioneerimise pärast. Raami keevituste jaoks vajaliku ruumi tagamiseks piisavat mõõtu pulgad on piisavalt tugevad. Minu kalluril on kasutusel 80x70x4 nelikanttoru ja ei ole veel suutnud sellele liiga teha. Nagu ka tavalisele kaubiku C-rehvile, mis madalama laadimiskõrguse saamiseks on enamuse ajast all kõrge ja laia maastikurehvi asemel. Ühtlasi on mul selge võrdlusrehvi pinnalpüsimise kohta: 185R14C upub enne, kui T-16. 255R16 tuleb ~sama koormaga alati sealt läbi, kust saska eest läbi pääses.
Mittekallutava tiisel sai tehtud 60*50*4 torust, kuna see oli olemas. Tiisel sai piisavalt jäik, et tühi haagis kruusateel hakkab liiga järsul pöördel T-16 haakerauas kinnijooksmise tõttu libisema, mitte ei lähe kõveraks
Ei jõua ära kiita sakslase kallutuslahendust: silindrid on kompaktsed, suure tõukevõimega ja teleskoopilisena annavad piisava kaldenurga
Ksf! Klemm toob välja ühe olulise külje selle foorumi mõistes (mida Priit jätkuvalt ignoreerib oma Exceli-litaaniates ), aga jätab sellest kõige magusama osa välja ütlemata: kui ise teed, saad TÄPSELT SELLISE, nagu vaja. Mitte sellise, nagu sepp on arvanud heaks välja taguda seekord.