31-03-2024, 21:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2024, 22:01 PM ja muutjaks oli honkomees.)
(31-03-2024, 17:28 PM)metsakohin Kirjutas: Eks mutri keere sõltub ka natuke koonuse mõõtudest. Pilt kahjuks näitab ainult põkat, ei muhvigi rooliotsa kujust.Rooliotsa kuju on nagu eespool 282 postituses pildil, ainult mõõdud ei klapi, need joonistasin sinisega peale. Koonuse poolest leiaks aga siis on see rooliotsa toru väga peenike, kardan, et sellise uue varda, eriti selle juhtvarda, mis roolikarbi juurest silla juurde läheb, murrab trakal puruks kui juba munaka ja koonuse vahelt kõveraks väänas rooliga võimeldes.
Kui logistad ainult oma õues, siis otsi koonusesse sobivad otsad, paralleelvarda lõikad/keevitada parajaks.
12 koonuse puhul on paremal juhul sisekeere M14 (Nissan), M16x2 LHT ehk vasakpoolse sisekeermega on koonused 13 (Opel) või suuremad ... Aga mul sihuke väärakas mõõt. Kunagi aastaid tagasi kaklesin siduri survelaagriga, mis oli ka täiesti tundmatus mõõdus, sai ümber ehitatud saadavale mõõdule ja rohkem pole vaja olnud vahetada