14-04-2024, 11:55 AM
(13-04-2024, 13:06 PM)honkomees Kirjutas:Lisame siis veel ühe potentsiaalse rämps postituse.(13-04-2024, 12:17 PM)Telc Kirjutas:sõltub segajast (-misest), nt waronline's kirjutavad kodanikud, et mitmes Iisraeli piirkonnas näitab auto navi, et asud Beiruti lennujaamas (Liibanonis), st et maa pealt saadetakse välja tugevam signaal kui tuleb satelliitidelt ja see annab kõigile ühesuguse valeinfo. Lisaks näitab gps-seade, et kõigi satelliitide signaal on ühe tugevusega, mida reaalelus ei esine.(13-04-2024, 10:55 AM)aavu Kirjutas:Tsitaat:anti paber koos tänavanime ja gps kordinaatidega.Pidin juba mingis traktoriga GPS-i abil põllu harimise teemas märkima, et vene pool on asunud GPS-signaale segama. Selle üle kurdavad lendurid, miks mitte siis ka maapealsed kasutajad.
https://www.err.ee/1609302099/gps-signaa...suurenenud
Võibolla sellepärast (tsitaat viidatud artiklist):
madalamatel kõrgustel pole häireid esinenud. Seetõttu töötavad häireteta ka nii-öelda kodused seadmed.
Minu arvamusel on 90+% sellistest navigeerimis vigadest kasutajalt, kes ei oska oma soove masinale selgitada, on seadetes eksinud, või ei oska navi lihtsalt lugeda. antud juhul oleks pidanud juhil juba kaugelt teeotsa nähes, õigemini mitte nähes, punase tulukese põlema lööma, ei ühtki liiklusmärki, viita või tähistust, kaugemal vaid aimatav telliskivi märk. ilmselgelt ei saa selline auto laiune tee viia suure logistikakeskuseni, mida vana otsis ja mis asus 30km kaugemal.
Järgmine tuluke oleks pidanud süttima nähes rada mäest alla metsa keeramas ja kolmas kord kui nägi, et tee lõppes ja ainus õige tee oleks olnud tagasi. Ja seda kindlasti mitte pimedas...
Mitte, et ise ei oleks sellistes olukordades olnud, ikka juhtub, on kilomeetreid tagurdatud ja mõned nurgad kumeraks lastud, aga välja on alati ise saanud, tulukest peab jälgima.