06-05-2024, 16:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2024, 16:37 PM ja muutjaks oli PSV.)
(06-05-2024, 16:10 PM)tõnn Kirjutas: Isegi google abiga ei saanud ma su vihjest aru.Ei saagi.
Aga jõudsin arusaamale et:
M on kohendatud sõitjateveoks
N on kaubaveoks.
See vist eeldab istmete olemasolu, aknad ei ole siinkohal nii olulised.
Aga võtaks ühe nelikveolise kastiauto N-kat.
Paneks veokasti mõned istmed juurde, et kokku saaks 8 kohta, nendest osa istuvad värske õhu käes.
Sobilik linnuvaatlejatele ning loodushuvilustele, saab pilti teha ja ilma nautida.
Kuidas me selle saaksime tänavalegaalseks, et turistidele teenust osutada?
LS [b]§ 34. Sõitjate- ja veosevedu[/b]
(1) Sõitjaid ja veoseid tohib vedada ainult viisil, mis ei takista sõiduki juhtimist ega piira juhi vaatevälja, ei varja sõiduki tulesid, registreerimis- ja tunnusmärke ega juhi märguandeid.
(2) Sõitjaid tohib vedada ainult valmistaja poolt sõidukis ettenähtud kohtadel ja viisil. D1E-alamkategooria autorongi koosseisus olevat haagist ei tohi kasutada sõitjate veoks. Sõitjate veoks kohandatud veoauto veoseruumis või kastis tohib isik sõita vaid saarel, välja arvatud püsiasustusega väikesaarte seaduse tähenduses suursaarel, kasutatavas veoautos tingimusel, et selle jaoks on veoseruumis või kastis allpool luukide ülemist serva istumiseks tagatud sobiv, ohutu ning kinnihoidmist võimaldav koht, kusjuures suurim lubatud sõidukiirus ei tohi ületada 40 kilomeetrit tunnis.
[RT I, 20.12.2017, 1 - jõust. 30.12.2017]
(3) Kaitseväes ja Kaitseliidus tohib sõitjaid vedada inimeste veoks kohandatud veoautodega, kusjuures suurim lubatud sõidukiirus ei tohi ületada 60 kilomeetrit tunnis.