02-01-2003, 17:26 PM
Tõenäoliselt mõtles ta Zis-127. See oli ainus tõsiseltvõetav pikamaabuss kuni Laz-697 ja Laz-699 tulekuni.
Neid oli tõesti paar tükki liikvel. Üks peaks olema praegu Pärnus, läbimas kosmeetilist remonti. Üldse peaks neid olema alles vaid kolm või neli: üks siin, üks Moskvas Mosgortransi muuseumis ja üks romu Kiievis. Üks masin võib olla olemas ka Riias, nägin seda sealse muuseumi tagahoovis. Samas üritasid sama Moskva muuseumi inimesed seda kunagi ära osta ja ma ei tea, kas nad seda tegid või mitte.
Zis-154 oli aga puhas linnaliinibuss. Kuigi ei saa välistada, et keegi võis sellele ka miskid mugavad istmed sisse panna ja pikka otsa sõita. Igatahes Eestis olid mõned eksemplarid kindlasti olemas. Üks kere kõdunes veel kolm aastat tagasi Tartus Annelinnas garaazina.
Rohkem on Zis-155, sildadel keresid on vähemalt kaks, lisaks veel üks romu taas garaazina.
Asp.
Neid oli tõesti paar tükki liikvel. Üks peaks olema praegu Pärnus, läbimas kosmeetilist remonti. Üldse peaks neid olema alles vaid kolm või neli: üks siin, üks Moskvas Mosgortransi muuseumis ja üks romu Kiievis. Üks masin võib olla olemas ka Riias, nägin seda sealse muuseumi tagahoovis. Samas üritasid sama Moskva muuseumi inimesed seda kunagi ära osta ja ma ei tea, kas nad seda tegid või mitte.
Zis-154 oli aga puhas linnaliinibuss. Kuigi ei saa välistada, et keegi võis sellele ka miskid mugavad istmed sisse panna ja pikka otsa sõita. Igatahes Eestis olid mõned eksemplarid kindlasti olemas. Üks kere kõdunes veel kolm aastat tagasi Tartus Annelinnas garaazina.
Rohkem on Zis-155, sildadel keresid on vähemalt kaks, lisaks veel üks romu taas garaazina.
Asp.