25-03-2005, 14:40 PM
Vinge auto oma kätega
Milline peab olema sefi mehe auto ja kuda igamees seda odava rahaga ja oma kätega lihtsasti teha saab.
Kuidas teha omale lörisev, upakil tagaotsaga, mustade klaasidega, rohkete tiivakeste ja uljaste kirjadega neljarattaline mootorsõiduk? Alustada tuleb selles, et osta kuulutuse peale üks vähemalt 3000 kroonine auto. Soovitavalt bemm või zhigull.
Ilukilbid
Esimese tööna tuleks minna autoturule ja hankida sealt \"ilukilbid\". Need kinnitatakse käepärase materjali abil rataste külge. Ilukilbid ajavad asja ära, kuni autoomanik on piisavalt rikas et muretseda mõni ehtne \"valuvelg\".
\"Tumendatud klaas\"
Järgmise asjana auto väärtuse tõstmisel tuleks osta spetsiaalset kilet, mis kleebitakse autole akende peale. Nii saavutatakse \"tumendatud klaasid\". Sellisest autost on raske välja näha, aga selle eest ei näe keegi ka auto sisse nii et väikseid apsakaid ei tule pahaste pilkude pärast häbeneda. Mustade klaaside peale kleebitakse omakorda huvitavamate kirjadega kleepekaid. Need peaksid olema stiilsed.
\"Sportsummuti\"
Nüüd näeb teie auto juba üsna kobe välja. Aeg on hakata mõtlema nn. sportsummutite peale. Ideaalsel juhul tähendab sportsummuti lihtsalt seda, et auto tagant tolkneb välja kaks pikka ja jämedat nikeldatud toru. Aga selliste torude meisterdamine on kole tüütu ja valmiskujul tahetakse nende eest liiga palju raha. Sellepärast piisab hakatuseks ka ühest pikast ja jämedast nikeldatud torust, mis kinnitatakse isoleerpaela, autopahtli, kruvide, naelte, puust kiilude ja kaltsu abil olemasoleva väikse ja niru summuti otsa. Sportliku hääle pärast ei tasu muretseda. Selle eest on hoolitsenud rooste, mis armastab summutite sisse uuristada suuri ja väikeseid auke. Kui auto ei lõrise juba nagu loom, siis varsti ta seda teeb.
“Sportrool”
Auto sportlikumaks muutmise oluline osa on \"sportrool\". See kujutab endast sellist ebatavaliselt väikest rooli, mille keskkohal on signaali nupu asemel suur lõdvalt kinnikeeratud mutter. Sportrooli võib üldjuhul ka ise valmistada. Selleks tuleb tavaline rool polsterdusest puhtaks kaapida ja sinna peale kõikvõimalikke naharibasid ja isoleerpaela kerida kuni see juhtseadis on äratundmatuseni muutunud.
\"Spoilering\" ja lakaluuk
Oluline komponent mehise masina juures on nn. \"spoilering\". Selleks kõlbab praktiliselt kõik, mida taolise nime all müüa pakutakse. Igasuguseid \"spoilereid\" on nii kummist, plastikust, pleksiklaasist, pahtlist, klaasplastist kui millest iganes. Kõik see ilus kraam kleebitakse EPOga või autopahtliga igale poole ümber auto ja keeratakse pikkade plekikruvidega kinni.
Kui automehel on piisavalt remondialaseid teadmisi siis võib ette võtta põhjalikuma tuuningu. Käeharjutuseks võib asendada tagavedrud mõne teist marki sõiduki hulga pikemate vedrudega. Tulemuseks on sportlikult urvakil persega masin. See operatsioon võimaldab ühtlasi paremini näha summuti otsa kinnitatud jämedat toru, mis tolkneb auto tagant välja.
Vältimatu osa normaalsest masinast on \"katuseluuk\". Aga seda pole enam niisama lihtne ise teha. See vajab spetsialisti abi.
Stereo
Põhiline osa autost on loomulikult stereosüsteem. Üldreegel on selline, et stereosüsteemiks kõlbab iga 100- kroonine makk. Oluline on hoopis kõlarite suurus. Vanade telkekate seest tuleb välja uuristada paras ports valjukaid. Siis õõnestatakse uste, akende, tagapaneeli ja pakiruumi sisse augud, mis täidetakse valjukatega. Peatuskohtades tuleb klaasid alla vändata või uksed lahti teha. Kui voluuminupu põhja keeramisel soovitud efekti ei saavutata, siis tuleb tõesti minna turule väheke kobedama maki järele.
Lõpetuseks kinnitatakse peegli külge lõhnakuused, tagaakende ette võrgud ja armatuurlaua külge päikseprillihoidja. Sündinud on järjekordne sportlik auto.
Milline peab olema sefi mehe auto ja kuda igamees seda odava rahaga ja oma kätega lihtsasti teha saab.
Kuidas teha omale lörisev, upakil tagaotsaga, mustade klaasidega, rohkete tiivakeste ja uljaste kirjadega neljarattaline mootorsõiduk? Alustada tuleb selles, et osta kuulutuse peale üks vähemalt 3000 kroonine auto. Soovitavalt bemm või zhigull.
Ilukilbid
Esimese tööna tuleks minna autoturule ja hankida sealt \"ilukilbid\". Need kinnitatakse käepärase materjali abil rataste külge. Ilukilbid ajavad asja ära, kuni autoomanik on piisavalt rikas et muretseda mõni ehtne \"valuvelg\".
\"Tumendatud klaas\"
Järgmise asjana auto väärtuse tõstmisel tuleks osta spetsiaalset kilet, mis kleebitakse autole akende peale. Nii saavutatakse \"tumendatud klaasid\". Sellisest autost on raske välja näha, aga selle eest ei näe keegi ka auto sisse nii et väikseid apsakaid ei tule pahaste pilkude pärast häbeneda. Mustade klaaside peale kleebitakse omakorda huvitavamate kirjadega kleepekaid. Need peaksid olema stiilsed.
\"Sportsummuti\"
Nüüd näeb teie auto juba üsna kobe välja. Aeg on hakata mõtlema nn. sportsummutite peale. Ideaalsel juhul tähendab sportsummuti lihtsalt seda, et auto tagant tolkneb välja kaks pikka ja jämedat nikeldatud toru. Aga selliste torude meisterdamine on kole tüütu ja valmiskujul tahetakse nende eest liiga palju raha. Sellepärast piisab hakatuseks ka ühest pikast ja jämedast nikeldatud torust, mis kinnitatakse isoleerpaela, autopahtli, kruvide, naelte, puust kiilude ja kaltsu abil olemasoleva väikse ja niru summuti otsa. Sportliku hääle pärast ei tasu muretseda. Selle eest on hoolitsenud rooste, mis armastab summutite sisse uuristada suuri ja väikeseid auke. Kui auto ei lõrise juba nagu loom, siis varsti ta seda teeb.
“Sportrool”
Auto sportlikumaks muutmise oluline osa on \"sportrool\". See kujutab endast sellist ebatavaliselt väikest rooli, mille keskkohal on signaali nupu asemel suur lõdvalt kinnikeeratud mutter. Sportrooli võib üldjuhul ka ise valmistada. Selleks tuleb tavaline rool polsterdusest puhtaks kaapida ja sinna peale kõikvõimalikke naharibasid ja isoleerpaela kerida kuni see juhtseadis on äratundmatuseni muutunud.
\"Spoilering\" ja lakaluuk
Oluline komponent mehise masina juures on nn. \"spoilering\". Selleks kõlbab praktiliselt kõik, mida taolise nime all müüa pakutakse. Igasuguseid \"spoilereid\" on nii kummist, plastikust, pleksiklaasist, pahtlist, klaasplastist kui millest iganes. Kõik see ilus kraam kleebitakse EPOga või autopahtliga igale poole ümber auto ja keeratakse pikkade plekikruvidega kinni.
Kui automehel on piisavalt remondialaseid teadmisi siis võib ette võtta põhjalikuma tuuningu. Käeharjutuseks võib asendada tagavedrud mõne teist marki sõiduki hulga pikemate vedrudega. Tulemuseks on sportlikult urvakil persega masin. See operatsioon võimaldab ühtlasi paremini näha summuti otsa kinnitatud jämedat toru, mis tolkneb auto tagant välja.
Vältimatu osa normaalsest masinast on \"katuseluuk\". Aga seda pole enam niisama lihtne ise teha. See vajab spetsialisti abi.
Stereo
Põhiline osa autost on loomulikult stereosüsteem. Üldreegel on selline, et stereosüsteemiks kõlbab iga 100- kroonine makk. Oluline on hoopis kõlarite suurus. Vanade telkekate seest tuleb välja uuristada paras ports valjukaid. Siis õõnestatakse uste, akende, tagapaneeli ja pakiruumi sisse augud, mis täidetakse valjukatega. Peatuskohtades tuleb klaasid alla vändata või uksed lahti teha. Kui voluuminupu põhja keeramisel soovitud efekti ei saavutata, siis tuleb tõesti minna turule väheke kobedama maki järele.
Lõpetuseks kinnitatakse peegli külge lõhnakuused, tagaakende ette võrgud ja armatuurlaua külge päikseprillihoidja. Sündinud on järjekordne sportlik auto.