Dnepr mt9 süüde ja karburaatori reguleering
#6

ei ütleks, et see nüüd nii raske on, kui düüsid samad, nõel mõlemal siibris samas positsioonis ja karpad margilt ka samad siis reguleerid siibrite käigud samaks all keskel ja ülemises siibri asendis, tühikäigu segu koostise saad enam-vähem nii paika, et kererad kruvid kinni ja siis mõlemat ühepalju lahti ja kontrollid mõlema silindri tööd nii et lühistad kord ühe kord teise küünla ja kuulad kas hääled on samad ja kas tundub et mootor töötab ühe kiirusega ja midagi muud keerulisemat seal polegi sest niipea kui siibrit pisut avad hakkab tööl pea pihusti ja selle töö oleneb ainult siibrist, düüsist ja karpa üldisest kulumisest nii, et sõites peab olema paigas siibrite sünkroonis liikumine ja nõelte mõlema samasugune asend ja sama düüs mõlemas karpas. tühikäigu siibri reguleerimis kruvi keerad ka täpselt samaks mis teisel karpal ja tühikäikuga mängid ainult tühikäigu nõel kruviga, sest kui siibrid erinevalt jooksevad siis hakkam mootor alguses gaasi andes valesti töötama - üks kiiremalt teine aeglasemalt, vahest vaevalt, et nii kergesti aru saaks aga nii see on. pikk jutt aga ehk said targemaks, see töö pole tegelt kaugeltki nii keeruline kui näiteks juhtmete vedamine skeemi järgi.
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne