GAZ-53F radiaatorivõrest
#7

See on ehtne 53F, ei kahtlegi. Kuigi pilt vähe udune, on aimatav üksiku varre otsas olev ümargune(?) peegel, nagu 51-l ja seegi ainult juhipool. Hilisematel Gaz-idel peegivarred kolmepunktikinnitusega. Samuti puuduvad veel poritiiva dubleerivad suunakad. Muideks, kel on vana ENE käepärast, võib leida I kd. lk 257 autotahvlitelt 2 fotot GAZ 53F-st, ühel poseerimas, teine pilt montaažiliinist. Sellel pildil on näha veel koonilise hambumisega keskelt lahtimonteeritavat tagasilda nagu Gaz 51-l.
Lisaks minu arutlus suure laterna ülaasetusega 53F võrest. Et sellise võrega masinaid toodeti vähe ( 53 A-l juba uuem esiots, siiski ribistiku kuju jäi vanale üsna sarnaseks) , võib põhjus seisneda selles, et võis võimuorganitelt tulla nõue viia lähi/kaugtuli teatud kõrguselt madalamale. Seda just vältimaks pimedajal sõidul vastusõitva sõidukijuhi pimestamise vähendamiseks. See vanatüübiline Gaz- võre on ju kangesti sarnane ka vanatüübilise ZIL 130 võrele, mõlemil võrel on suurte tulede kohal sarnased sirmid nn. \"kulmujoon\". Zili võre muutus mõnevõrra hiljem uuematüübiliseks , kus põhilaternad madalamal. Ka MAZ- 500 seeria masinatelt kolisid hilisematel masinatel põhilaternad kabiinilt stangesse.


Meenub, et \"Keskpäevases praamis\" üle parda lükatav gazik oli ka ju 53F!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: valdo - 25-09-2005, 21:55 PM
RE: GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: paul23 - 17-11-2005, 18:54 PM
RE: GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: andris - 17-11-2005, 20:38 PM
RE: GAZ-53F radiaatorivõrest - Autor: IIIFFFAR - 17-11-2005, 22:15 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne